Gå til innhold

Skulle ikke dere slå hardt ned på offtopic?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ja, hva skjær da? Hele forumet er jo gjennområttent av offtopic for tiden, så og si alle tråder sporer jo av i feil retning.. IALLEFALL så lenge medlemmer som (nevner ingen navn) er innom trådene..

Mulig og slå litt ned på ting snart, så ikke hele forumet blir gjennomsyra?

Det er visst ikke så nøye lenger. Det er greit å legge ut OT-ting, men det er viktig å slå ned på dem som svarer på OT-ting, har jeg fått vite.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skjær da? Hele forumet er jo gjennområttent av offtopic for tiden, så og si alle tråder sporer jo av i feil retning.. IALLEFALL så lenge medlemmer som (nevner ingen navn) er innom trådene..

Mulig og slå litt ned på ting snart, så ikke hele forumet blir gjennomsyra?

Si meg en ting..hvor mange ganger den siste tiden har du trykket på report.gif? For jeg har ikke fått mye rapporteringer den siste tiden fra dere! Vi får ikke med oss alt som legges ut her inne da vi faktisk har jobber osv ved siden av Bilforumet..

Så til dere som klager; TRYKK på report.gifknappen! Da får alle mods og admins mail om den tråden/posten dere reagerer på og det vil evt. bli reagert deretter :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sltt heller rapport knappen. så slepper vi hverdagshelter på forumet

Du er bare sur fordi at ikke alle liker deg og det du sier på forumet:) Hehe...

Har prestert å få én (1) advarsel selv, etter at jeg visstnok hadde gått over en eller annen strek, uten at vedkommende superdupermoderator som ga meg advarselen har vært villig til å fortelle meg hvilken strek jeg gikk over. Og sånt er i og for seg irriterende, men jeg går ut fra at det skal litt mer enn en advarsel til før man blir kastet ut. Hehe :)

Tidligere mener jeg å ha hørt om at folk har fått ulike "poengverdier" på advarslene sine, og at man etter x antall poeng blir kasta ut, men siden advarselen min ikke hadde noen spesifikk poensum, går jeg ut fra at den er verdt 1 eller, forhåpentligvis, ingenting :) Vet altså ikke om dette stemmer, men det var snakk om det i en eller annen tråd.

Kanskje en administrator/super-moderator/moderator kan bringe klarhet i dette? Hvor mange advarsler kan man få før man ryker ut? Og samtidig: hva er den konkrete forskjellen mellom administrator, super-moderator og moderator?

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare sur fordi at ikke alle liker deg og det du sier på forumet:) Hehe...

Har prestert å få én (1) advarsel selv, etter at jeg visstnok hadde gått over en eller annen strek, uten at vedkommende superdupermoderator som ga meg advarselen har vært villig til å fortelle meg hvilken strek jeg gikk over. Og sånt er i og for seg irriterende, men jeg går ut fra at det skal litt mer enn en advarsel til før man blir kastet ut. Hehe :)

Tidligere mener jeg å ha hørt om at folk har fått ulike "poengverdier" på advarslene sine, og at man etter x antall poeng blir kasta ut, men siden advarselen min ikke hadde noen spesifikk poensum, går jeg ut fra at den er verdt 1 eller, forhåpentligvis, ingenting :) Vet altså ikke om dette stemmer, men det var snakk om det i en eller annen tråd.

Kanskje en administrator/super-moderator/moderator kan bringe klarhet i dette? Hvor mange advarsler kan man få før man ryker ut? Og samtidig: hva er den konkrete forskjellen mellom administrator, super-moderator og moderator?

Gidder en eller annen som har peiling på det å kommentere dette eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Gidder en eller annen som har peiling på det å kommentere dette eller? :)

Enig med deg!

Det virker som folk som gir advarsler bare trykker på knappen "gi advarsel" bare pga en smålig liten ting. Også når man spør hvorfor i alle dager det ble gitt advarsel her, får man aldri noe svar igjen, ikke en begrunnelse engang, fordi de ikke har noe god grunn. Syntes det er for dårlig at enkelte skal sitte og leke seg med rettighetene. Drifter selv et passe stort forum med masse å ta tak i, og vet hvordan det er, men gir i det minste gode begrunnelser for advarseler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med trådstarter, enkelte her på forumet har veldig lett for å snakke om alt annet enn det topcien er om.

Hvis man skulle begynne å rapportere all off-topicen, blir dagen lang. Jeg kan godt gjøre det, men da er det ikke sikkert moderatorene får tid til å dra på jobb.

Edit: Haha, det her er jo helt latterlig. Jeg tenkte jeg skulle starte å rapportere litt i prosjekt-delen av forumet, men den gang ei. Jeg må vente 60 sekunder mellom hver gang jeg skal rapportere, og det er vel halvparten av trådene der det er feil i.

Så, hvis forumet skal bli mer oversiktelig, må noen fler ting gjøres.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...