sugekopp Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Hvordan faen er dette mulig!?..... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=185867 :asshole: Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 sykeste... nei, takke meg til medion-gps'en min. den har hvertfall ingen fotgjengerfunksjon.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Er det mulig???? Er jo bare å følge e6'en til uddevalla... Jeg holder meg gammel og godt papir kart. Klarer du ikke å følge et papir kart burde du ikke kjøre utenfor fylket ditt mener jeg. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 - Vi kjørte bil i over seksten timer i går. Så lang tid tar det ikke å komme seg til Uddevalla, sier Aleksander Øvreby oppgitt. Hmmmmmm.... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Haha! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 greit nok så har jeg navigasjon i bilen, men kan da for helvete ikke stole helt på den. Lov og bruke hodet! De hadde i allefall aldri fått lov og trykke navnet mitt i avisa azz! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Går Jo An å Se Veien Forran Seg! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 De to burde jo miste lappen...:) Makan til hodeløs idioti. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 har lest astikler med tilfeller der idioter har kjørt utfor en brygge og ned i vannet fordi dem fulgte gps!.. en GPS er til å veilede deg så du finner frem.. ikke direkte KJØRE etter gpsen. folk kunne ha såppas i huet at om en gps sier.. kjør rett frem.. så kjører du ike rett frem om du har en 10m tykk betong vegg forran deg! da kjører du RUNDT... eller er det jeg som er på bærtur? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 hahahaha! Genialt. Tror ikke jeg skal le så jævli høyt av det der, for jeg kan faktisk se for meg at jeg er så surrete at jeg kunne finni på å gjort tilnærmet det samme.(kanskje i litt mindre skala) Jeg er et primitivt dyr! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 haha kan ikke være de skarpeste knivene i skuffen de dær... Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg