PrinsWilhem Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 faen å stygge felger på de over.. er det siste felg eller kapsel? 18" kapsel.. haha Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 nice :) hvorfor er det ikke flere som gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Sitat Originally posted by sheriff faen å stygge felger på de over.. er det siste felg eller kapsel? 18" kapsel.. haha Det ser da ut som upolerte porsche felger...De er mye finere når de er polerte. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Sitat Originally posted by Golfy Det ser da ut som upolerte porsche felger...De er mye finere når de er polerte. Det er Audi A8 felger, slik ser de ut i polert utgave (sinnsykt rå spør du meg): Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Jepp,gromme de... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 jeg finner ikke de fine jeg Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Sitat Originally posted by sheriff jeg finner ikke de fine jeg jeg finner det veldig rart.... men men smaksak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Sitat Originally posted by boramannen jeg finner det veldig rart.... men men smaksak.. Selv om jeg "forguder " de felgene så forstår jeg han faktisk... felgene i seg selv er ikke så pene, men jeg synes det er noe med de som gjør det ufattelig brutalt på de fleste biler jeg har sett med dem:) Det er det samme med Porsche felgene som blir brukt Golfene... i seg selv er det jo kjedelige felger, men i polert utgave på en Golf er det himmelsk:rolleyes: Men jeg tror faktisk vi er i sterkt mindretall boramannen når det gjelder dette, folk flest tror jeg er enig med sheriff... men det er selvsagt pga de ikke vet bedre:D Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Sitat Originally posted by Baldrick Selv om jeg "forguder " de felgene så forstår jeg han faktisk... felgene i seg selv er ikke så pene, men jeg synes det er noe med de som gjør det ufattelig brutalt på de fleste biler jeg har sett med dem:) Det er det samme med Porsche felgene som blir brukt Golfene... i seg selv er det jo kjedelige felger, men i polert utgave på en Golf er det himmelsk:rolleyes: Men jeg tror faktisk vi er i sterkt mindretall boramannen når det gjelder dette, folk flest tror jeg er enig med sheriff... men det er selvsagt pga de ikke vet bedre:D Liker de jeg oxo. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 skikkelig simple felger da... men hvem har sagt at simpelt ikke er kult! :D jeg syns de var drit rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Digge felger :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Sitat Originally posted by sheriff jeg finner ikke de fine jeg Da er vi egentlig to... er ikke så fan av den type felger, og disse Porsche felgene fra 1970 / 80 som skal på alle Old-School Golf'er... Men men, smak og behag! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 BLING BLING, rått med den type felger på riktig bil. men endog mange biler som ikke kler de og. har mye å si på stilen her. men, BLIIIIIING. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Sitat Originally posted by Baldrick Men jeg tror faktisk vi er i sterkt mindretall boramannen når det gjelder dette, folk flest tror jeg er enig med sheriff... men det er selvsagt pga de ikke vet bedre:D :D :D :D :D :D :D Legger ved et par bilder av Golf III med fine felger, enig her Baldrick? Porsche Smått og godt Splitt! Dett er min personlige Golf III favoritt: Og som avsluttning for å skremme RS gutta skikkelig: OLD SCHOOL!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 absolutt ingen av de du posta nå syns jeg passa til golf'en. Til nød de bbs felgene Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg