Gå til innhold

Vento front

Ranger emnet

PrinsWilhem

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitat
Originally posted by boramannen

jeg finner det veldig rart.... men men smaksak..

Selv om jeg "forguder " de felgene så forstår jeg han faktisk... felgene i seg selv er ikke så pene, men jeg synes det er noe med de som gjør det ufattelig brutalt på de fleste biler jeg har sett med dem:) Det er det samme med Porsche felgene som blir brukt Golfene... i seg selv er det jo kjedelige felger, men i polert utgave på en Golf er det himmelsk:rolleyes:

Men jeg tror faktisk vi er i sterkt mindretall boramannen når det gjelder dette, folk flest tror jeg er enig med sheriff... men det er selvsagt pga de ikke vet bedre:D

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Baldrick

Selv om jeg "forguder " de felgene så forstår jeg han faktisk... felgene i seg selv er ikke så pene, men jeg synes det er noe med de som gjør det ufattelig brutalt på de fleste biler jeg har sett med dem:) Det er det samme med Porsche felgene som blir brukt Golfene... i seg selv er det jo kjedelige felger, men i polert utgave på en Golf er det himmelsk:rolleyes:

Men jeg tror faktisk vi er i sterkt mindretall boramannen når det gjelder dette, folk flest tror jeg er enig med sheriff... men det er selvsagt pga de ikke vet bedre:D

Liker de jeg oxo. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by sheriff

jeg finner ikke de fine jeg

Da er vi egentlig to... er ikke så fan av den type felger, og disse Porsche felgene fra 1970 / 80 som skal på alle Old-School Golf'er...

Men men, smak og behag! :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Baldrick

:D :D :D :D :D :D

Legger ved et par bilder av Golf III med fine felger, enig her Baldrick?

Porsche

17327673-90d4-028001E0-.jpg

Smått og godt

202.jpg

Splitt!

fa80e45f.jpg

Dett er min personlige Golf III favoritt:

18.jpg

Og som avsluttning for å skremme RS gutta skikkelig: OLD SCHOOL!! :D

51.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider