Golfy Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 oh yeh.Syns alle bilene var fine jeg. Old school saken var kanskje litt på grensen men går an.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 En til: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Her drar man det hele veien ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Jeg syntes det er kult med Vento front på Golf III, Da det meste er oppbrukt. Må bytte en del, men det er vel bare å finne en vento på høggern. Må i alle fall bytte panser, lamper, grill, trur du ikke må bytte front delen til lampene og på møller står det at skjermene er det samme. Her er i alle fall bilde av fronten på Vento`n min hvis noen har lyst til å se. Shariff, det kan hende at jeg skal bytte fronten min næremere sommeren og da kan du evt. få kjøpt fronten min, men dette må jeg regne litt på om jeg for råd til det, har akkurat kommet hjem fra Essen Motorshow, og for å være ærlig har jeg ikke mye penger igjen til julegaver. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Hvis jeg enda har bilen så kansje. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg