1984-280E Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Hadde litt uflaks forleden og kjørte ned i et relativt "hardt" hull i gata. Umiddelbart oppsto det en grusom banke/riste-lyd fra lasterommet (96 Omega 2,0-16 stv) når bilen kjørte på litt ujevnt underlag. Har kjørt et par mil med lyden :shake Fjernet matten i bagasjerommet og skrudde løs dekslene over demperfestene. Allerede da så jeg jo at noe var galt. Dekselet på passasjersiden (den siden som var i hullet) hadde et lite hull, og skruene var løse. Inni så det slik ut: Førerside: Passasjerside: Hva har skjedd? Er det demperen som har tatt kvelden, eller er det mer alvorlig? Takk på forhånd for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Ser ut som om demperen har ødelagt hullet i karosseriet og kommet opp i bagasjen. er mulig at det bare er demperen som er gåen men tror du nesten må ta den av og se på den. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984-280E Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Det var det jeg også først tenkte, men jeg kan ikke se at det er noe som har kommet opp igjennom hullet. Ser nesten mer ut som om det mangler noe på undersiden av hullet i karrosseriet. Noe som skal holde demperen nede. Jeg aner ikke hvordan dette skal se ut så jeg håpet noen her inne visste det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 kan nesten se ut som om den gummiforingen skal sitte fast i karosseriet. mulig du bare kan skru løs demperen, presse fast gummuforingen og montere demperen igjen. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984-280E Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Ser ut som om du kan ha rett i det! Det skal ikke mye kraft til for å presse den greia som stikker inn i kupéen tilbake så det høres/ser sannsynlig ut. Får prøve i morgen og se hvordan det går. Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg