partybeat Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Lure på hvordan erfaring folk har av bruk av sprøyte fyller på dører å deler? Har hørt snakk om at det spreker lett hvis det blir bøyd? http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_69&products_id=273 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Bilstereo:)? Sprøyte fyller er jo til for å fylle riper ol. i et karroseri, og et karroseri vri og bøyer seg jo, så jeg vil ikke tro at noe som skal gjøre et karroseri finere, ikke vil sprekke så lett? Ikke skyt meg om jeg tar feil, men jeg ser på det som logikk?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Bilstereo:)? Sprøyte fyller er jo til for å fylle riper ol. i et karroseri, og et karroseri vri og bøyer seg jo, så jeg vil ikke tro at noe som skal gjøre et karroseri finere, ikke vil sprekke så lett? Ikke skyt meg om jeg tar feil, men jeg ser på det som logikk?:) Skulle ha vært under lakk denne tråen ser jeg! Skal bruke det til bilsterio. Sakket med en lakerer i går å han mente det ville sprekke, sån som spakel gjør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Sprøytesparkel er mye mer fleksibel enn sparkel. Og på alle de installasjonene vi har gjort, så har det ikke sprukket. Hvertfall ikke pga fylleren. Men det er viktig å forsterke konstruksjonen godt, speielt i kanter, vinkler osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybeat Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Får prøve! Så får vi se hvordan det gåralacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg