Gå til innhold

nye lykter

Ranger emnet

sYmpoZiuM

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det stemmer nok desverre det... men eneste problemet du kan møte på med det er egentlig hvis du bygger om til xenon, så kan du få litt problemer med å godkjenne de:p

ellers så lyser de bra da... den ene min har tatt kveld nå:/ men får nok ordna det.

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemmer nok desverre det... men eneste problemet du kan møte på med det er egentlig hvis du bygger om til xenon, så kan du få litt problemer med å godkjenne de:p

ellers så lyser de bra da... den ene min har tatt kveld nå:/ men får nok ordna det.

ja okei har veldig lyst å montere xenon da får se ka som skjer men hvorfor mener du at jeg kan få problemer tenkte du? har du noe erfaring med dugg på disse lyktene? takker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja okei har veldig lyst å montere xenon da får se ka som skjer men hvorfor mener du at jeg kan få problemer tenkte du? har du noe erfaring med dugg på disse lyktene? takker:)

med problemer med xenon så mente jeg at det ikke er justering opp/ned på lyktene, og da blir godkjenningen av bilen et problem siden det er påkrevd når man har xenon at man skal kunne stille opp/ned på lyset ettersom hvordan man er lastet. så man ikke lyser de som kommer imot deg ikke får xenon skinnet ditt mitt i trynet.

kan jo prøve å senke ekstra foran å ha stive dempere å si til biltilsynmannen at du ikke kan lyse oppover med din bil:p alt er verdt et forsøk ;)

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med problemer med xenon så mente jeg at det ikke er justering opp/ned på lyktene, og da blir godkjenningen av bilen et problem siden det er påkrevd når man har xenon at man skal kunne stille opp/ned på lyset ettersom hvordan man er lastet. så man ikke lyser de som kommer imot deg ikke får xenon skinnet ditt mitt i trynet.

kan jo prøve å senke ekstra foran å ha stive dempere å si til biltilsynmannen at du ikke kan lyse oppover med din bil:p alt er verdt et forsøk ;)

hehe ja sant det får se ka jeg gjør men har du tips til gode Xenon wannabe Pærer som jeg kan ta på imellom tiden:) takker veldig for alle svar NB: FY Fader det var stress og strekke skinnposen til s-line girkulen over på den gammle rammen azz tror eg stiftet meg selv 10 ganger hehe:)ser pent ut iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du legge ut bilder av herligheten? Spent på hvordan dett ser ut! :)

Her legger jeg ut Før og etter bilde:)05052008107.jpg

FØR

06052008109.jpg

Etter

Dette ble ganske bra faktisk eneste som er litt dummt er at nå kan jeg faktisk ikke montere øyelokk siden de da vil dekke til park lyset.. litt dummt ellers ble de ganske gromme litt dårlig passform syntes jeg da håper det blir bedre når singeframe fronten ankommer.. ikke lenge til :) håper dere liker den freshe fargen på bilen min hehe....

[/url]

Lenke til kommentar
Del på andre sider