Masterchief Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Manifolden på min Opel Astra F nærmer seg slutten. Den lekker eksos i utgangen fra motoren hvor manifolden "begynner". Så det jeg lurer på er om grenrørene fra en Opel Calibra 16v vil passe på? Eller eventuelt manifold fra en Opel Calibra 8v? -Kevin- Edit: glemte å si at det er en 1,6i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Manifolden på min Opel Astra F nærmer seg slutten. Den lekker eksos i utgangen fra motoren hvor manifolden "begynner". Så det jeg lurer på er om grenrørene fra en Opel Calibra 16v vil passe på? Eller eventuelt manifold fra en Opel Calibra 8v? -Kevin- Edit: glemte å si at det er en 1,6i Passer ikke fra calibra 8v eller 16v. Mulig jeg har en orginal til 1.6i liggende om du skulle trenge det. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterchief Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Uff...ble lenge siden jeg var innom her nå, så det må jeg beklage. Corsa Tuner: Hvor mye vil du selge den for? Manifolden har virkelig tatt kvelden nå:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Skal se om jeg finner den å se tilstanden. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterchief Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Den ergod vettu;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg