Gå til innhold

SMS varslig oppe å går :)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

Det eneste som er spørsmålet er hvordan skal dere legge inn tlf nr deres. Det er ikke sikkert alle som sender det inn blir langt på lista her skal man stole på folk. De som jeg vet hvem er blir langt til på lista. Send meg enten en PM med deres tlf nr eller mail det til denne adr streetracingnorge@hotmail.com.

Dette er iallefall en begynelse.

 

 

Jeg vil ikke kunne få med meg alt så til dere som blir lagt til på lista dere vil få en sms. Ta vare på dette nr å send en sms når det skjer noe så vil alle de andre oxo få beskjed

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gsxr600

er det denna tjenesten som blir gjeldende for forumbrukere, eller holder marius på med en lik tjeneste og?

 

RS2: Har du laget denne tjenesten i samarbeid med marius?? eller på oppfordring fra han?

 

Det vet vi ikke ennå. Jeg har lagget denne aleien til å begynne med, men snakket med Marius om det tidligere i dag. Tror oxo det ligger en begrensing her på 100stk

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Det eneste som er spørsmålet er hvordan skal dere legge inn tlf nr deres. Det er ikke sikkert alle som sender det inn blir langt på lista her skal man stole på folk. De som jeg vet hvem er blir langt til på lista. Send meg enten en PM med deres tlf nr eller mail det til denne adr streetracingnorge@hotmail.com.

Dette er iallefall en begynelse.

 

 

Jeg vil ikke kunne få med meg alt så til dere som blir lagt til på lista dere vil få en sms. Ta vare på dette nr å send en sms når det skjer noe så vil alle de andre oxo få beskjed

 

Flink gutt! Du og Marius koordinerer vel dette sik at det holder med 1 tjeneste går jeg utfra ;)

 

MEN ikke send tlf nr i PM her på Bilforumet hvis dere vil holde det hemmelig for Politiet. Det ligger da på serveren som politiet har "tilgang" til. Mail det på nevnte hotmail.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Er vel bare for pol10 å melde seg inn der også så vet de jo hva som skjer.:(

 

RS2 skrev: De som jeg vet hvem er blir langt til på lista.

 

;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt å ha en tjeneste som man kan få vite om bil ting som skjer rundt om kring.

 

 

Jeg tror RS2s tjeneste blir for arrangering av streetracing..! Vi som driver forumet vil ikke kunnne drive en sms tjeneste basert på ulovlig bilkjøring. Det vil ikke funke i lengden og onkel sjonkel politi ville ikke like det.

 

Og gjett hvem som hadde fått skylda om noen hadde 'arrangert' ulovlig streetrace og noe hadde gått galt?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gsxr600

er det denna tjenesten som blir gjeldende for forumbrukere, eller holder marius på med en lik tjeneste og?

 

RS2: Har du laget denne tjenesten i samarbeid med marius?? eller på oppfordring fra han?

 

Dette er ikke i samarbeid med meg eller bilforumet.net! Vi tar selvstendig full avstand fra all ulovlig kappkjøring

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verken marius eller meg som eier av Bilforumet.net har IKKE noe med det som skal skje med RS2 sin sms-tjeneste.

 

personelig har jeg ikke hørt noe om denne tjenesten fra rs2 eller hvordan tjeneste han skal driftes.

 

innholdet i tjenesten hans skal ikke kunne tolkes som om noe av aktivitetene er i regi av Bilforumet.net uten avtale og godkjenning fra oss.

 

men vil han reklamere for sine flotte hagepartys skal vi ikke sette noe stopper for det.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Vi har tenkt å ha en tjeneste som man kan få vite om bil ting som skjer rundt om kring.

 

 

Jeg tror RS2s tjeneste blir for arrangering av streetracing..! Vi som driver forumet vil ikke kunnne drive en sms tjeneste basert på ulovlig bilkjøring. Det vil ikke funke i lengden og onkel sjonkel politi ville ikke like det.

 

 

Har det ikke funket for zatzy.com i over 2 år da ? Hvorfor ville det ikke funket her da ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Vi har tenkt å ha en tjeneste som man kan få vite om bil ting som skjer rundt om kring.

 

 

Jeg tror RS2s tjeneste blir for arrangering av streetracing..! Vi som driver forumet vil ikke kunnne drive en sms tjeneste basert på ulovlig bilkjøring. Det vil ikke funke i lengden og onkel sjonkel politi ville ikke like det.

 

Og gjett hvem som hadde fått skylda om noen hadde 'arrangert' ulovlig streetrace og noe hadde gått galt?

 

Da venter jeg på deres sms-tjeneste da :)

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere leser denne tråden på zatzy blir man kansje klokere på det vi sier...

 

http://www.zatzy.com/forum/showthread.php?s=&threadid=51948

 

 

Jag lade ner SSRC av två anledningar. Ett, vilket var den slutgiltiga anledningen. Jag skulle riskera två års fängelse för medhjälp till grov vårdslöshet i trafik och andra lagbrott om jag hade arrangerat evenemanget och polisen hade fått reda på vem jag var. Två, intresset var bristande och efter att ha jobbat med att försöka få folk till evenemanget under ett par månader utan respons så slocknade glöden med att arbeta med projektet

 

 

 

Norge har slike lover og :(

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det som blir sagt her. Denne varslingen har IKKE noe med bilforumet.net å gjøre.

Når de "ikke" kan så lager man det selv :)

 

Noen lurer på hva dette koster. Det er GRATTIS :D

Det er oxo noen av dere som har sendt inn som ikke vil bli lagt til på lista dette er på grunn av at man ikke vet hvem dere er. Nå tar det sikkert litt tid før dette er oppe å går. Tjenesten virker NÅ den men må jo ha litt flere folk på lista. Og når det er i orden så blir det bra. Info vil bli sendt ut på sms til helgen regner jeg med :)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår