Bolln Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Drit Nice bil! Likte motorrommet nå ja,hehe Takk takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisseg60 Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Var en tur innom Frode i dag og fikk beskjed om å stikke innom her å titte.! Dette ser festlig ut.:pray Går det bra med den kammen ell? lurer på samme kam selv. Siter Jeg hadde en Golf en gang.! http://forum.corradoclubnorwegen.com/viewtopic.php?f=3&t=120&start=0 http://www.bilforumet.no/corrado/198604-kisses-corrado.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Var en tur innom Frode i dag og fikk beskjed om å stikke innom her å titte.! Dette ser festlig ut.:prayGår det bra med den kammen ell? lurer på samme kam selv. Hehe såppass jah;) Ja virka som den fungera grett den. men man må frese ut litt rundt , der løfterane sitte;)grunn den tok borti. men funka bra no:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisseg60 Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 jeg så du hadde frest litt rundt. men det er jo bare moro. Har hørt litt av bånndraget blir borte? Men det kommer igjen utti registeret.? Hva syns du? Siter Jeg hadde en Golf en gang.! http://forum.corradoclubnorwegen.com/viewtopic.php?f=3&t=120&start=0 http://www.bilforumet.no/corrado/198604-kisses-corrado.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 (endret) jeg så du hadde frest litt rundt. men det er jo bare moro.Har hørt litt av bånndraget blir borte? Men det kommer igjen utti registeret.? Hva syns du? Nja er ikkje så mye bånn drag. men kjem skikkelig når ej passera 3000omdr å kjem for fult ved 4000omdr. men no får motoren for mye bensin. kom heim fra sjøen i dag. såg der hadde komt ny chip fra han Polo classic så får teste dem i mårga;) no lader ikkje min sin meir en 0.45bar ved 5000omdr da. Endret April 1, 2009 av Bolln Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 no lader ikkje min sin meir en 0.45bar ved 5000omdr da. Det er fordi du har bygd motoren skikkelig. Du har bedre flow i motoren, og da synker ladetrykket. Flytter minst like mye luft, men ladetrykket er jo en indikator på hvor mye luft motoren ikke klarer å presse igjenom. Flow slår alltid ladetrykk ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Det er fordi du har bygd motoren skikkelig. Du har bedre flow i motoren, og da synker ladetrykket. Flytter minst like mye luft, men ladetrykket er jo en indikator på hvor mye luft motoren ikke klarer å presse igjenom. Flow slår alltid ladetrykk ;) Ja du sir noko der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 noe som har vert borti at dinna brytern til bremselyse ikkje teke borti pedalen. slik at da bremselysa står på heile tida. mangler minst 1-2cm for at den skal ta borti. tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 korleis legger eg ut en filmklipp her? har upload filmen på photobucket. er de noe spesielt ej må skrive forann å bak på linken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Det spørs vel om du vil legge dem embedded eller ikke det, holder vel med bare linken Her er det bare å se og lære gutter. Han her flytter mer luft gjennom motoren på 0,4 bar enn de fleste her gjør på 1,2 bar :partyon: Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wormy Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Det spørs vel om du vil legge dem embedded eller ikke det, holder vel med bare linken Her er det bare å se og lære gutter. Han her flytter mer luft gjennom motoren på 0,4 bar enn de fleste her gjør på 1,2 bar :partyon: Tror jeg også må fikse litt på toppen neste vinter.. :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 hadde vært fun å se bremsepapirene. Dette er en trim for meg! Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 (endret) Filmklipp. legg merke til lyden:) tannreimdriften he komt på:D fekk ca 0,15 meir i ladetrykk:) sommerfelgane også har komt seg på:D har tenkt å få den bremsa. men ikkje enda:) slutten av sommeren mayby:) http://s243.photobucket.com/albums/ff150/Bolln/?action=view¤t=MOV02540-1.flv Endret April 7, 2009 av Bolln Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Hvis vi sammenligner chippen til Bolln, med en vanlig chip for 68mm ladehjul, har dysen hans samme duty cycle ved 0,6-0,7 bar som dere har ved 1 bar, bare at han har 25% større dyser :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 fått gjort litt i dag me:) skifta olje å oljefilter:) vart castrol 5w-40:) Nytt motorfeste komt på plass:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg