Gå til innhold

Bolln`s Corrado!

Ranger emnet


Bolln

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en tur innom Frode i dag og fikk beskjed om å stikke innom her å titte.! Dette ser festlig ut.:pray

Går det bra med den kammen ell? lurer på samme kam selv.

 

Hehe såppass jah;)

 

Ja virka som den fungera grett den. men man må frese ut litt rundt , der løfterane sitte;)grunn den tok borti. men funka bra no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så du hadde frest litt rundt. men det er jo bare moro.

Har hørt litt av bånndraget blir borte? Men det kommer igjen utti registeret.? Hva syns du?

 

 

Nja er ikkje så mye bånn drag. men kjem skikkelig når ej passera 3000omdr å kjem for fult ved 4000omdr. men no får motoren for mye bensin. kom heim fra sjøen i dag. såg der hadde komt ny chip fra han Polo classic så får teste dem i mårga;)

 

no lader ikkje min sin meir en 0.45bar ved 5000omdr da.

Endret av Bolln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

no lader ikkje min sin meir en 0.45bar ved 5000omdr da.

 

Det er fordi du har bygd motoren skikkelig. Du har bedre flow i motoren, og da synker ladetrykket. Flytter minst like mye luft, men ladetrykket er jo en indikator på hvor mye luft motoren ikke klarer å presse igjenom.

 

Flow slår alltid ladetrykk ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi du har bygd motoren skikkelig. Du har bedre flow i motoren, og da synker ladetrykket. Flytter minst like mye luft, men ladetrykket er jo en indikator på hvor mye luft motoren ikke klarer å presse igjenom.

 

Flow slår alltid ladetrykk ;)

 

Ja du sir noko der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel om du vil legge dem embedded eller ikke det, holder vel med bare linken

 

Her er det bare å se og lære gutter. Han her flytter mer luft gjennom motoren på 0,4 bar enn de fleste her gjør på 1,2 bar :partyon:

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel om du vil legge dem embedded eller ikke det, holder vel med bare linken

 

Her er det bare å se og lære gutter. Han her flytter mer luft gjennom motoren på 0,4 bar enn de fleste her gjør på 1,2 bar :partyon:

 

Tror jeg også må fikse litt på toppen neste vinter.. :w00t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmklipp. legg merke til lyden:) tannreimdriften he komt på:D

fekk ca 0,15 meir i ladetrykk:) sommerfelgane også har komt seg på:D

 

har tenkt å få den bremsa. men ikkje enda:) slutten av sommeren mayby:)

 

http://s243.photobucket.com/albums/ff150/Bolln/?action=view&current=MOV02540-1.flv

Endret av Bolln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi sammenligner chippen til Bolln, med en vanlig chip for 68mm ladehjul, har dysen hans samme duty cycle ved 0,6-0,7 bar som dere har ved 1 bar, bare at han har 25% større dyser :D

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår