EliteCorrado Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 de lyktene du har skaffet ser slettes ikke gærne ut. Tar seg bra ut på rado. Men hvor i all verden fikk du tak i den leppa? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 ja er de vriskurene, men vær forsiktig med å skru dem for langt. Har klart å knekke hele systemet inni lykta på andre biler jeg har hatt (uorginale lykter vel og merke) Er det ikke 90mm leppa? ARZ tuning har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Okey. Bestilte de fra arz-tunning jah;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Va en liten ting til om angel eyes lyktene. Venstre lykta, der fungerer ikkje fjernlyse. Har målt motstanden på alle 4 polane. Å der er en pol(vist på bilde) som ei ikkje får lest av noe på. Noen som har vert borti det før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Nå skriver jeg ikke for å svare på spørsmålet men er det Inpro lykter du har? Vis det er det, så får du ikke brukt for fjernlys. Elendigt. Men hvordan ser ringene ut? Mine er litt svake og gule. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 hvilke farger er det på de forskjellige ledningene ? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Mine ringer er helt kvite, lyser bra. Men viste seg det ikkje var lykta som ikkje virka. det var støpsele til lykta som ikkje virka. så ei må ut i mårga å feilsøk litt meir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 er inpro lykter jah. merka at fjernlyse på høgre lykta lyste dårli. men nærlysa lyste ganske så bra. Men lyser mykje bedre en orginal lyktene, var ganske så bra forskjell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Var en ting til om fjernlysa. lampa i dashen kjem ikkje på når ei trykke på fjernlysa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 sjekka sikringer? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 fant ei knekt sikring;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 tok å målte dynamoen i går, den målte 13,8 v. er ikkje det litt for lite? skal ikkje de ligge på 14,6 eller noe? et spørsmål til. skal ha mei nye sommerfelger snart. 9*16 må man begyne å valse da? 7,5*16 går vel bra? ET innpress 65 og 35/45mm adaptere ka slaks mål er ditta på en felg? takker for svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 9*16 går bra det..jeg har akkurat satt det på min, og trenger ikke valse..kommer jo ann på hvor lav du vil ha den da selvfølgelig. Men du får den ganske lav uten å valse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 okey. breie dekk du har på da? blir vel ikkje noe problem med eu-godkjenninga me 9*16? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 215/40-16, ET15. kommer helt ann på hvor du tar kontrollen det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg