ultimateVW Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 tok å målte dynamoen i går, den målte 13,8 v. er ikkje det litt for lite? skal ikkje de ligge på 14,6 eller noe? et spørsmål til. skal ha mei nye sommerfelger snart. 9*16 må man begyne å valse da? 7,5*16 går vel bra? ET innpress 65 og 35/45mm adaptere ka slaks mål er ditta på en felg? takker for svar;) Har du prøvd å måle på batteri mens motorn går? Står 15V spenningsregulator på min, lader godt. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 motoren var i gang når ei målte. men skal ta å prøve de. men viss det ikkje visse noko meir volt. børstene som begyne å bli slitene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 9*16 går bra det..jeg har akkurat satt det på min, og trenger ikke valse..kommer jo ann på hvor lav du vil ha den da selvfølgelig. Men du får den ganske lav uten å valse.. Stikke felg/dekka dine. langt utafor hjulbuen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Er der en slaks alarm til oljetrykke på g60? Tenkte viss oljetrykket forsvant, om der en alarm eller noko som lyste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 når trykkfølere merker liten eller null trykk, så begynner lampa å lyse konstant. På noen radoer så begynner en bippe-sak å lage lyd. vet ikke om alle har det Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Ok har merka at oljelampa lyse, å en pipe lyd begyne å pipe. Har skjedd to ganga. skjer kun i oppoverbakke da;P Kor ligge oljetemperatur sensoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 skrik ut vist noko har høgre abs sensor framme! 90model Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Noen som vil anbefale meg å skifte foringene til powerfelx? før ei sette på kw variant 3? Stor jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 skal ha meg nye bremseskiver både framme å bake snart. 280mm er vel frame å 226 er vel bake(orginalt)? abs ringen er det noe man skifter mens man skifter bremseskiver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Noen som vil anbefale meg å skifte foringene til powerfelx? før ei sette på kw variant 3? Stor jobb? Jeg har alle foringene du trenger om du er int. Ingen av de er brukt og du skal få de for halv pris. Send PM om du finner ut at du skal bytte. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Ok har merka at oljelampa lyse, å en pipe lyd begyne å pipe. Har skjedd to ganga. skjer kun i oppoverbakke da;P Kor ligge oljetemperatur sensoren? har skjedd meg og ein gang... i oppoverbakke, med fult pådrag! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 okå daså;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Har du prøvd å måle på batteri mens motorn går? Står 15V spenningsregulator på min, lader godt. Det viste 13,8volt på batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Den med ring rundt på bilde, er børstene bak den? den svarte klompen er vel en spenningsregulator eller? Er det dynamoen som begyner å bli dårlig eller børstene? sidan den ladder 13,8v? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Der er spenningsregulatoren ja, med børster. Prøv å bytt denne- Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg