Bolln Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 okey;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Vert ute å prøve gjørt bilen med nye bremseklosser/skiver på alle 4 dekk. alt funker! byttet blå temp.føler å den svarte, som står foran den blå. va ute å kjørt i ca 10 min, da ei kom heim så såg ei på kjølevann temperaturen, det låg på 110 grader! slo av motoren med en gong, kjente på kjølevannslangane å alle va steike varme. kjæletemperaturen har lægge stabilt på 80-85 selv med litt røff kjøring. noen som vet ka det kommer av sidan den vart så jevli fort varm??? skal prøve å bytte tilbake til dem gamle sensorane den blå å den svarte. håpe på svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 viste seg å være den nye blå temp.sensoren som var ødelagt. Liten update om ka som har blitt gjort. Montert på nye bremseskiver(framme å bake) Nye bremseklosser(framme å bake) Nye abs rotora bake(no fungerer abs som den skal) Nye hjullager bake(beggesider) Tetta oljelekkasje Tetta eksosen+ny O2 sensor. Vart betydelig bedre bremseeffekt!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 lurte på om du vet ka pærer som står i angel eyes inpro lyktene er det H7? noen som vet eller kunne finne det ut, skulle ha gjort det sjælv men har reist på sjøen desverre. Er lumma et bra xenonkit? eller noen andre xenon merke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Spørsmå om dette kite: http://www.europeanperformanceproducts.com/shop/product_info.php/language/en/info/p3692_Corrado-Headlight-Harness-with-Relays---fits-all-US-spec-Models.html/cat/109 er det et sann kit man kan sette på, for å få bedre lys til orginal lykte f.eks? må vel ha 2 kit, et til nær/fjernlys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Nja.. Men det var DYRT!! Det er jo bare to releer og noen ledninger. Alt du trenger er to dobbel releer fra biltema. Og noen kabelsko. Har du kabelsko blir det bare 140kr... Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Liten update Ny vr6 grill Nye golv matter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Tøffe de mattene der. Bestillte du de fra BBM,? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Tøffe de mattene der. Bestillte du de fra BBM,? Nei, fant dem inne på ebay, dissa mattene der har gått av for produskjon. får såfall ikkje kjøpt dem lengre, kun i grå å beig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Vert ute å prøve gjørt bilen med nye bremseklosser/skiver på alle 4 dekk. alt funker! byttet blå temp.føler å den svarte, som står foran den blå. va ute å kjørt i ca 10 min, da ei kom heim så såg ei på kjølevann temperaturen, det låg på 110 grader! slo av motoren med en gong, kjente på kjølevannslangane å alle va steike varme. kjæletemperaturen har lægge stabilt på 80-85 selv med litt røff kjøring. noen som vet ka det kommer av sidan den vart så jevli fort varm??? skal prøve å bytte tilbake til dem gamle sensorane den blå å den svarte. håpe på svar;) Har foressten vert på møller å fått tak i nye sensora, den blå å den svarte, menne slite med at ej har ganske så varmt kjølevatn, ligge på rundt 100 grader, setter ei på dem gamle så ligger temp på ca 80-85grader konstant. Noen som har vert borti ditta her før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Noen som vet når radiatorvifta slår seg in?90grader? ser ikkje ut som den slår seg på. Er det rele til vifta?sikring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 sikring 19 om jeg ikke tar feil. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 okok, får ta å sjå litt meir på det i morgen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Må man ta av servoen for å komme til thermostaten? eller er det en enklere måte?? treng svar fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Har bytta thermostat Flusha heile systemt, mange gonger.(mykje driiiit) Vannpumpa.(ok) Slite med at radiator vifta ikkje slår seg på. Har skifta føleren på radiatoren. Skjekka sikring.(ok) Vifta fungerer.Men slår ikkje seg på når bilen stiger over 90 grader. Har 2 alternativ. kjøre med gamle sensora(den svarte å blåtemp sensor) Da ligge bilen mellom 70-80 grader. Eller kjøre med dem nye sensora(den svarte å blåtemp sensor) Da ligge bilen mellom 90-95 grader. Trenge hjelp å få til radiatorvifta! tips???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.