Gå til innhold

Bolln`s Corrado!

Ranger emnet


Bolln

Anbefalte innlegg

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vert ute å prøve gjørt bilen med nye bremseklosser/skiver på alle 4 dekk. alt funker! byttet blå temp.føler å den svarte, som står foran den blå. va ute å kjørt i ca 10 min, da ei kom heim så såg ei på kjølevann temperaturen, det låg på 110 grader! slo av motoren med en gong, kjente på kjølevannslangane å alle va steike varme. kjæletemperaturen har lægge stabilt på 80-85 selv med litt røff kjøring. noen som vet ka det kommer av sidan den vart så jevli fort varm??? skal prøve å bytte tilbake til dem gamle sensorane den blå å den svarte.

 

håpe på svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viste seg å være den nye blå temp.sensoren som var ødelagt.

 

Liten update om ka som har blitt gjort.

 

 

Montert på nye bremseskiver(framme å bake)

Nye bremseklosser(framme å bake)

Nye abs rotora bake(no fungerer abs som den skal)

Nye hjullager bake(beggesider)

Tetta oljelekkasje

Tetta eksosen+ny O2 sensor.

 

 

Vart betydelig bedre bremseeffekt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Vert ute å prøve gjørt bilen med nye bremseklosser/skiver på alle 4 dekk. alt funker! byttet blå temp.føler å den svarte, som står foran den blå. va ute å kjørt i ca 10 min, da ei kom heim så såg ei på kjølevann temperaturen, det låg på 110 grader! slo av motoren med en gong, kjente på kjølevannslangane å alle va steike varme. kjæletemperaturen har lægge stabilt på 80-85 selv med litt røff kjøring. noen som vet ka det kommer av sidan den vart så jevli fort varm??? skal prøve å bytte tilbake til dem gamle sensorane den blå å den svarte.

 

håpe på svar;)

 

 

Har foressten vert på møller å fått tak i nye sensora, den blå å den svarte, menne slite med at ej har ganske så varmt kjølevatn, ligge på rundt 100 grader, setter ei på dem gamle så ligger temp på ca 80-85grader konstant. Noen som har vert borti ditta her før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytta thermostat

Flusha heile systemt, mange gonger.(mykje driiiit)

Vannpumpa.(ok)

 

Slite med at radiator vifta ikkje slår seg på.

 

Har skifta føleren på radiatoren.

Skjekka sikring.(ok)

Vifta fungerer.Men slår ikkje seg på når bilen stiger over 90 grader.

 

 

 

Har 2 alternativ.

 

kjøre med gamle sensora(den svarte å blåtemp sensor)

Da ligge bilen mellom 70-80 grader.

 

Eller kjøre med dem nye sensora(den svarte å blåtemp sensor)

Da ligge bilen mellom 90-95 grader.

 

Trenge hjelp å få til radiatorvifta! tips????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår