Bolln Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Da har ei vert på eu-godkjenning med bilen. Bestod me glans;) Også vært på 4hjulskontroll. Spissinga framme var nesten 5 cm skeiv;P Skal på biltilsynet på en etterkontroll av senkesettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Dynamoen min har desverre begynt å lage stygge lyder no. Den hyler litt, å lagger kaklelyder. Den lader no ca 13,6V. For en månde sidan ladda den 14,3V. Tekk motoren noko skadder av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Dynamoen min er og gøllei. Min er såpass i dårlig stand at om man legger hånda oppå dynamoen, kjenner jeg at det skraper på innsia. Så jeg har valgt og la den stå værtfall. Men om motor tar skade av og kjøre med en dårlig dynamo aner jeg ikke. Så tar ingen sjanser jeg værtfall.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Dukka opp noe i posten posten i dag;D Dekk kjem kanskje i løpe av neste veke;) Testings;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Perfekt Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 fine felger Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Mener på jeg har sett bilen i byen her om dagen. blir stilig med de felga og bremsene bak :) Likte ikke helt lyktene dine fremme :P Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Takk for tilbakemeldinga;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Mener på jeg har sett bilen i byen her om dagen.blir stilig med de felga og bremsene bak :) Likte ikke helt lyktene dine fremme :P Tenkte du på angel eyes lyktene? Kjem til å gå tilbake til dem gamle lyktene å tåkelyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 oioi! lurer på hvor jeg har sett slike felger før:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 oioi! lurer på hvor jeg har sett slike felger før:) hehe ja:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 noen som har schrich sin aluminium bunnpanne med kjøleribber? http://www.europeanperformanceproducts.com/shop/product_info.php/info/p1754_SCHRICK-Aluminum-Oil-Pan---Corrado-G60.html Om det blir noe bedre kjøling av olja?noen som vet?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Har mer tru på en ekstern oljekjøler. fungerer mye bedre enn den org vannkjølte kjølern. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Tenkte ej skulle legge ut en update pluss noen bilder, da ej er på sjøen å har rikeslig med tid. Bilde av motoren, slik den var før ej tok den ut.(mobil bilder) På vei ut;) Da var sintemaskina ute, tok ca 6 tima da var den ute. Beklager dårlige bilde. Bilde av motor rommet. Bilde av stempela:) Var nesten ingen slippekant. Bilde av innsug,toppdeksel å toppen. Planer: Skifte stempel(samme dim berre med høgare komprisjon) Skifte råde å veiv lager til forsterkede. Skifte cam Nytt greenrør(blir vel supersprint) Mindre ladehjul(68mm) chip bolter porting av topp. Overhaling av g-lader Polo classic som har fått jobben. Tettingslistene var ca 3,55mm, nye er 3,8mm og slitegrensen går på 3,6mm;) så da var det akkuratt på tide med overhaling. Er bestilt inn masse andre deler, men kjem en seinare update av det når dem har komt;) Kjem til å bli heil-lakkering i samme slenge da motoren er ute;) Blir sikert lakkert i svart, da ej synst corrado kler svart ganske bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 tenkte ej skulle komme med en update;)( desverre kun mobil bilde, beklager det) Bilde av motorommet, klar for lakkerings;) Liten smakebit av fargen;) Kun motor-rommet som var lakkert i dinna omgangen her. Kunna noen ha tatt å skjekka kor dinna slange skal, den som er merka rød. Ser den va blenda med meg. Har da fått dekk til keskin felgane:D tatt av traversen bake. Fjerna rust, spylt over med høytrykken, å spraya på noe oljestoff, før man sprayer på tectyl;) Litt dela Bredbandlambda å justertbart kamdrev Polyflex foringer til heile understelle:D Greenrør:D Venta forsatt på mykje dela. som dukker kanskje snart opp:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg