Bolln Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Bilde av stempel!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaMan Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Takker Bolln^^ Ok, beste jula noensinne for meg iallefall:P Inntektene mine denne måneden er helt jævlige:P Førstestipend: 19 800,- Lønn fra lærested: 21 000,- Lønn fra bijobb: 13 000,- I tilleg til at jeg snart får forsikringspenger for et innbrudd i den gamle bilen min xD Så bilen skal få noen fine julepresanger iallefall :P Siter - 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...) - 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd) - 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Takker Bolln^^Ok, beste jula noensinne for meg iallefall:P Inntektene mine denne måneden er helt jævlige:P Førstestipend: 19 800,- Lønn fra lærested: 21 000,- Lønn fra bijobb: 13 000,- I tilleg til at jeg snart får forsikringspenger for et innbrudd i den gamle bilen min xD Så bilen skal få noen fine julepresanger iallefall :P Kan bli bra med julegave de ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Nye ratte;) Strøkent:D Var å henta blokka i dag:D borra opp til 83mm. Nye stempel fra JE Nye råde å veiv lager. Forsterka type. Toppen komt heim fra slstuning;) Ny topp pakning Tennplugger(W5DPO) Dyser 333cc å chip programert av PC;) så blir vel monterings no framover;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaMan Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Jævlig mye snacks da! :D Lurer på å forsterke drivverket jeg også, og kansje få tak i 16v motor? (A) Hadde vert gromt med forsterket 16v GTi motor med doble Lysholm kompressorer ;) Hvilke sider er det du handler deler fra? Er SLS Tuning bra eller? :P Gleder meg til å se et bra resultat her ;) Siter - 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...) - 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd) - 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Dæh, her var det litt go'saker gitt. Btw, ikke verst ratt. Selv om det er litt bestemor aktig, så er det fortsatt et behagelig ratt. Eneste rattet som slår det der er: Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Jævlig mye snacks da! :DLurer på å forsterke drivverket jeg også, og kansje få tak i 16v motor? (A) Hadde vert gromt med forsterket 16v GTi motor med doble Lysholm kompressorer ;) Hvilke sider er det du handler deler fra? Er SLS Tuning bra eller? :P Gleder meg til å se et bra resultat her ;) Handla litt av vert;) men meste av trimmen har ej bestilt fra polo classic;) tmtuning.com europeanperformanceparts.com slstuning.de ebay.de(hehe:D) de ej kom på i farta;) takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Dæh, her var det litt go'saker gitt.Btw, ikke verst ratt. Selv om det er litt bestemor aktig, så er det fortsatt et behagelig ratt. Eneste rattet som slår det der er: Vil ha corradoen så mest mulig orginal innvendig å utvendig;) er det finaste ratte som kom ut i corradoane synst no ej såfall;) lika veldig godt dinna Børsta aluminium ditaljen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Jævlig mye snacks da! :DHadde vert gromt med forsterket 16v GTi motor med doble Lysholm kompressorer ;) Gleder meg til å se et bra resultat her ;) Dumt å gå for Lysholm, når de som BBM har brukt i sine kit ikke blir laget lenger. ER dessuten ikke plass til dobble... Når det gjelder resultatet, er mappen til Bolln basert på en som bremset 252 hk i en Rallye, men Bolln har større dyser og litt annerledes kam. Et sted mellom 230-250 hk skal nok være mulig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaMan Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Mja, tenkte på det etterpå:P Grunnen til at jeg ville ha gått for Lysholm er jo hovedsaklig med tanke på vedlikehold da ;) Men uansett, tar man bort G-Laderen så syns jeg også at det fjerner liksom det som er litt spesielt ved bilen "/ Bilen min skal yte ca 175-180 hk som den er nå, men vil ha mermermer! ^^, Vet ikke om jeg skal bruke penger på lakk, interiør og lyd, eller bare under panseret :S Siter - 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...) - 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd) - 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Mja, tenkte på det etterpå:PGrunnen til at jeg ville ha gått for Lysholm er jo hovedsaklig med tanke på vedlikehold da ;) Men uansett, tar man bort G-Laderen så syns jeg også at det fjerner liksom det som er litt spesielt ved bilen "/ Bilen min skal yte ca 175-180 hk som den er nå, men vil ha mermermer! ^^, Vet ikke om jeg skal bruke penger på lakk, interiør og lyd, eller bare under panseret :S villa ha brukt pengene på motoren å undertstell;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Bilde av felgane som kom på sist gong ej var heim fra sjøen;) Smakebit av fargen;) fekk skrudd på styresnekke å gjort litt så pjask i dag, skulle begyne på motoren men mangla litt stæsj, så begyne vel på den i mårra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaMan Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Mja lurer på det :P Hærlig farge da ;) Candy eller noe sånt? Siter - 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...) - 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd) - 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Mja lurer på det :PHærlig farge da ;) Candy eller noe sånt? fin farge, er en mazda farge. ekje helt siker på ka. er metalic;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hei. Ett lite tips. Få bytta dei "strømpene" utenpå ledningsnettet med nye blanke svarte. De gjer utruleg mykje:) Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg