Gå til innhold

Bolln`s Corrado!

Ranger emnet

Bolln

Anbefalte innlegg

Har no skjedd litt i det siste. desverre kun dårlige mobil bilde i dag me(må lage til feste å sann;)).

Rallye intecooler komt på plass;) Slanger til oljekjøler, blir vel å sette den der på bilde.

DSC00381.jpg

Ting begynt å komme på plass;)litt som står igjen;)

DSC00382.jpg

ekje noe som tilfeldig vist har laga seg et rør som passer fra innsuge til rallyeintercooleren? med dinna luftmengdemåleren vel?

DSC00383.jpg

noen som har ditta lille deksele på g-laderen? trenge det fort;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har da fått fyring på doningen.

Får ikkje opp oljetemperaturen på kjørecomputeren. noen som vet grunnen?kor ej kan feilsøke?osv.............

Den viser ingenting før den er 50 grader, da. Om du ikke har "termostat" på oljesandwichen din kan det ta sin tid. Bare en tanke.

Ellers tror jeg sensoren sitter her. Den kan jo være dårlig/ha dårlig kontakt..? Jeg sliter med at min noenganger "hopper litt" på temperaturen, for så å gå tilbake til vanlig.

th_oljetemp.jpg

Endret av wormy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den viser ingenting før den er 50 grader, da. Om du ikke har "termostat" på oljesandwichen din kan det ta sin tid. Bare en tanke.

Ellers tror jeg sensoren sitter her. Den kan jo være dårlig/ha dårlig kontakt..? Jeg sliter med at min noenganger "hopper litt" på temperaturen, for så å gå tilbake til vanlig.

th_oljetemp.jpg

Ja har thermostat på oljekjøleren, ja vet den visser ikkje noe før den bikka 50 grader, men sysnt de e rart at vatne ligge på 95grader å olja ikkje i de heile tatt blir 50 grader:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HGmm.....hender at stag går av i luka.

For å få av luka, ta bort takpappen.

Da kommer du til boltene.

Finnes noen tråder på corradoclubcanada som omfatter dette temaet.

Når du først er så godt igang med luka, så kanskje du kan vurdere passat takluke med gjennomsiktig glass?

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HGmm.....hender at stag går av i luka.

For å få av luka, ta bort takpappen.

Da kommer du til boltene.

Finnes noen tråder på corradoclubcanada som omfatter dette temaet.

Når du først er så godt igang med luka, så kanskje du kan vurdere passat takluke med gjennomsiktig glass?

ja var en tur innom canada forume der, ja las litt om ditta der med å montere takluke i glass. sikert stili de da;)

var en sann plast dings som hadde knøkke på høgre side, noe som jor at den ikkje heiste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider