Gå til innhold

Bolln`s Corrado!

Ranger emnet

Bolln

Anbefalte innlegg

• Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde passet på denne mørkeblå corradoen?

Kan bare si at du har gjort mye arbeid med bilen din.

Blir det en vanlig bruksbil, eller skal du ha den til utstilling?

Fårsjå ka ej jer med takluka;)

nei ditta her blir bruks bil ja;) kan no hende ej dukka opp på noen treff. men er meint som en bruks bil da. skal no ha de noken år til;) Ps. kun 20 mil igjen av innkjøringa!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt som har skjedd i de siste;)

Legge merke til at eg har gått over med dremel rundt hullene;) grunn eg har så steike høg løft på camen;)(ikkje helt gjevnt men funka).

IMG_9419.jpg

camen komt på plass;) (333cc dysen også i bakgrunnen der).

IMG_9421.jpg

litt diverse ting som dukka opp i posten for en dag sia;)

IMG_9401.jpg

Heh stor tabbe av meg. legg merke til stabstage, har vist klart å montere det feil. skulle vist være oppafor styrearma. Noen som vet om det har noe å si om det står slik som det er no? merka ingeting på det når eg er ute å ratta:) ligge litt utsatt såfall:P

IMG_9422.jpg

Endret av Bolln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så litt rart ut ja, men gjør nok jobben sin slik som dette.

Skru fast staget på øversiden du, så slipper du å måtte bytte ut noe siden....

Vis oss bilder av bling-bling røra når de er satt på.

Aaaah, nu ser jag det. De er jo for lufta gitt, trodde de var for kjølevannet. BLING!

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ekstern intercooler på din.?

skal montere en selv nå men er usikker på hvor rørene å slangene skal henn. den ene skal vel i g ladern (usikker)???????????

Har montert rallye intercooler på min;)

ja eine røre kjem fra g-lader(nederste hulle når du står å ser på g-laderen i motorrommet på høgre siden av laderen), går inn på intercooleren så videre til innsuge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...