Oekern Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Fy feite for en p o r n o lyd ! Og dæven døtte og pene de felga var :O Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Fy feite for en p o r n o lyd !Og dæven døtte og pene de felga var :O hehe takk for de:P nja er litt høylytt dinna lyden:P hørest ut som et jetfly som skal til å ta av når eg gir på:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisseg60 Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 deilig lyd:pray Siter Jeg hadde en Golf en gang.! http://forum.corradoclubnorwegen.com/viewtopic.php?f=3&t=120&start=0 http://www.bilforumet.no/corrado/198604-kisses-corrado.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 rå lyd ja:) pene felger du har der;) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 takk takk;) er storfornøyd med felgene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 har et stabstag liggendes. som er til dempertårna framme. er biltilsynet noe negativt til dette? om det er lovlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Fant du ut av dette ? Blei litt nyskjerrig Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Fant du ut av dette ? Blei litt nyskjerrig Nei gjord ikkje det. tenkte ei skulle ta meg en tur ned på biltilsynet å høre ka dem sei, når ei kjem heim fra sjøen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 var ute en liten kjøre tur no med corradoen. etter et kvarters tid så begynte oljetemperaturen å tulle. hoppa fra 100grader til 124grader. opp å ned. så begynte vanntemp å stige over 110 graders. å der lampa å blinke. å de rauk fra motoren. viste seg at dinna plaststussen framme på toppen hadde blitt knekt rett av. virka som om de hadde vert et helvetes trykk i kjølevannslangane. fekk bilen heimat, å skrudd på en ny stuss. ser verdiane på vanne å olja er høgare en normalt. vanne litt på 100-105. å olja 110 ca. er ny thermostat, ny vannpumpe, ny oljepumpe. egentli alt er nytt. så veta pokern ka ej skal gjer. kan ikkje stoppe bilen for da stiger begge temperaturane.å nærma seg kokepunkte. mulig at det er den blå temp sensoren som gir feil vanntemperatur måling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skoda rs Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Hei Det kan være kjølevanns tanken eller lokket som er def. Dette var def på min.Jeg hadde samme problem. se min post her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 HeiDet kan være kjølevanns tanken eller lokket som er def. Dette var def på min.Jeg hadde samme problem. se min post her på forumet. tanken å lokke her helt nytt. men kan no være lika vel det som er probleme. får skjekke de ut;) takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 En nydelig bil du har der :pray Fikk masse tanker om hva jeg vil gjøre med min selv :) Stå på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 En nydelig bil du har der :pray Fikk masse tanker om hva jeg vil gjøre med min selv :) Stå på :D jaudå gjort litt med den. men mye igjen:P må få den lakkert utvendig. å få ferdig motoren, å intriørert:P takk takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Når man kobler i fra Lambdaen skal ikkje motoren begyne å jage eller å gå ujevnt? Starta opp bilen i går. Den gjekk heilt mongo på tomgang. hosta å harka. å jager. hørest ut som en traktor. prøvde å koble i fra lambdaen å ikkje en ting skjedde. Noen som vet om man får kjøpt lambda på biltema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wormy Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Når man kobler i fra Lambdaen skal ikkje motoren begyne å jage eller å gå ujevnt? Starta opp bilen i går. Den gjekk heilt mongo på tomgang. hosta å harka. å jager. hørest ut som en traktor. prøvde å koble i fra lambdaen å ikkje en ting skjedde. Noen som vet om man får kjøpt lambda på biltema? Tror ikke den skal begynne å gå noe veldig ujevnt når du kobler den fra. (Correct me if I'm wrong..) Tror ikke jeg ville brukt Biltema lambda. Hørt en del delte meninger om det. Ville heller satsa på en ebay-lambda til litt høyere pris :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg