Bolln Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 takker så mykje for svar;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Noen som har noko tips, på ka effektanlegg ei skal kjøpe meg? Link gjerne noen norske internett sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Hvor går pengegrensa di? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Får Techtonics til en billig penge her. Performance Cafe - VW & Audi Parts - Aftermarket & OEM Rustfritt til ca 3300kr med Moms. Får vanlig type billigere. Lurte på om jeg skulle kjøpe ett sånt selv. Rustfritt selfølgelig. Noen som veit om 2,25" er nok på en G60 Turbo? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 rundt 4-5000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 bør være et rustfritt eksos anlegg å tuv godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 jeg føyer meg til denne diskusjonen med eksosanlegg. Vurderer selv å bytte eksosanlegg, men det blir en liten sund til nærmeste reperasjon på det, i og med at svendsen eksos har bytta to potter i fjor. Men har noen av anleggene på nett inkludert downpipe? min begynner å bli litt dårlig, fiser litt eksos der nede. Min svogers corrado (som han hadde for 10 år siden) hadde rå lyd. ikkeno effekt anlegg, kun fjernet katalysator. Broderens corrado har også veldig rå lyd, liksom smårå brøl uansett turtall, tror faktisk denne også har gravd ut katalysator. Kan dette stemme? noen som har gjort det samme her inne? isåfall vil jeg også gjøre det samme... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 jeg bytta bakpotte nettopp. Før det hadde jeg alt org. bortsett fra at jeg hadde fjerna innmat i katalysatorn og sveivsa inn et rør der. Syns ikke det var noe bra lyd, langt i fra noe brøl hvertfall. Men jeg har også to lyddempere, vet ik om broren din også hadde det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Har Simons anlegg på min, ser ut som noen har gjort en gedigen sveisejobb under der, så katen er nok borte for lengst. Helt ok lyd, men har en lekkasje et sted, som irriterer meg en del. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 to lyddempere hos både han og meg. Min er NESTEN original, hans er original. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 men noen som har noe forslag da, på ka ei skal kjøpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 supersprint har jo rustfritt eksosanlegg til corrado. å det er sikkert fler som selger det her i norge . tror felgimport selger det. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Simons avgassystem VW Corrado G60 rostfritt sportsystem stainless exhaust Sportauspuff Noen som har erfaring om det her? evt sette på racing cat... Vil ei få noe effekt økning av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Du vil ikke få noe vesentlig stor effekt forskjell ved kun å bytte eksosanlegget, da må du gå hele veien med grenrør. Nå er vel ikke simons rustfritt, så prisen blir jo derfor en del billigere enn f.eks supersprint. Men det duger jo til sitt bruk, er bare holdbarheten som ikke er like god da simons etter hvert kan begynne å ruste. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Ok,det eksosanlegge som står på bilen no må skiftes uansett. er rusta å jævli, fri eksos over alt. Å skrangler;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg