Polo Classic Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Eg liker G-laderen min. Den har du overhalt og portet=) Drar den en skjelden gang ut til det butter. Bør tåle såpass!! Ikke forvent å få nye simringer til scrollen på garanti da:hellothere: Når du treffer sperren, får du en peak i oljetrykket inne i laderen. Dette gjør at du skyver ut simringene i scrollen. Enden på visa er at du har en intercooler full av olje, og i værste fall en rast lader Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Oisann skulle lest det litt før jeg fikk meg G60'n. men altså, det vil vel ikke ta noe skada vis jeg har dratt den til fult et par ganger. kanskje 3-4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Endli komt heim fra sjøen. Har bestilt en goddel dela til corradoen i dag. Kjem en update neste veke når delene er i boks;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Noen som vet kor ei får takk i ny pære til ABS lampa? Har vert ute på møller, men hadde gådt ut av produktsjons for et halvt år sidan;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Kor sitte ABS pumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 under ekspansjontanken for kjølevann sitter det en svart "bolle"(trykktank) på størrelse med en "voksen" snøball. Under denne trykkula sitter abs-pumpa. Holder akkurat på å feilsøke, så denne har jeg faktisk funnet *hirr Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 under ekspansjontanken for kjølevann sitter det en svart "bolle"(trykktank) på størrelse med en "voksen" snøball.Under denne trykkula sitter abs-pumpa. Holder akkurat på å feilsøke, så denne har jeg faktisk funnet *hirr Okey tusen takk for svare;) Vet ikkje tilfeldig viss kor ei får takk i pære til abs lampa da? evt lodde på en diode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 er ikke den pæra lodda a? Dioder er ganske retningsbestemt og en veldig mye sterkere enn den pæra som er der org. Trur den vil lyse veldig gjennom, og bare på bare et punkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Annakje om pæra er lodda. Var ikkje pære der når ei kjøpte bilen. Ser ut som om pære som var der var lodda da. Står 14volt der pæra var lodda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Her er foressten et bilde, på kor pære er;) http://i243.photobucket.com/albums/ff150/Bolln/DSC00026.jpg Den kvite lille sokkelen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Noen som har vert borti, at abs sensorane sitte dønn fast? evt tips om korleis ej skal få den av?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Såg ikkje helt godt ut dinna der. Såg ut som den var svid;P http://i243.photobucket.com/albums/ff150/Bolln/DSC00029.jpg Skal dinna delen me ut? tilhøre den me sensoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Hylsa skal også ut ja. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Okey. Berre lure er den hylsa skrudd fast på en eller anna måte? den sitte fast som F.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Er bare pressa inn, men har nok rusta seg godt fast. Rustløser og litt tolmodighet er løsningen. Eller du kan selvfølgelig borre den ut, men da må du ikke borre med for stor borr. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg