Juristen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Garantert! Med "ofte brukte biler", mente jeg ikke at dem bare brukte de to bilmerkene. Men det skjønte du vel? :) I Oslo er det vel mye av Nissan og Ford, eller? Ja. I tillegg er Volvo (spesielt V70) og Saab mye brukt. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Ja, det er mange merker som blir brukt, men i hovedsak er det dem som er nevnt så langt. Du finner også VW Caravelle, Audi S4 og S6, div BMW 3- og 5-serie, Renault Laguna, Toyota Avensis, Subaru Forester og Impreza, osv osv osv som brukes som sivilbiler i Oslo og Romerike, men det er bare noen ganske få. For å nevne noen... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Selv har jeg sansen for purken når han kommer dundrende i Chevrolet Suburban. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Selv har jeg sansen for purken når han kommer dundrende i Chevrolet Suburban. Vel, derom strides sikkert både de lærde og de langt mindre lærde, men dersom du ser en Suburban som sivil politibil, kan du i alle fall være temmelig sikker på at de som sitter i den ikke kommer til å stoppe deg for hastighetsovertredelser eller andre trafikkforseelser :-) Da er det enten Livvaktstjenesten ved PST, UEH eller Innsatstroppen som er på farta...i alle fall hvis det skjer i din landsdel ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Selv har jeg sansen for purken når han kommer dundrende i Chevrolet Suburban. Og stige på taket, pluss noen bokser merket 'Delta sats' baki. :) De var innom i nærstridsløypa på Rena og trente litt samtidig mens vi var der og hadde litt jallaskyting. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indate Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Å du herlige himmel. Jeg skjønner egentlig ikke at folk orker å diskutere dette. Men dere får ha det gøy. Hehe. Siter 92' Ford Sierra 2.0i CLXxX.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Å du herlige himmel. Jeg skjønner egentlig ikke at folk orker å diskutere dette. Men dere får ha det gøy. Hehe. Oeg jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å kommentere at du ikke skjønner at folk orker å diskutere dette. Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg gidder å kommentere at jeg ikke skjønner at du ikke skjønner at folk orker å diskutere dette. Og sånn kan vi fortsette ganske lenge, vil jeg tro. Poenger er at dersom du ikke har noe vettugt å komme med, kan du like godt spare tastaturet for slitasjen...:) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg