Golf16valve Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 lurte på om noen her som gidder og sette inn 3'er golf dør håndtak på 90 døren mine. eller om noen veit om noen som gjør det? lurte også på hvor det er mulig og få tak i short shift kasse til 16v'n?:bambam: :bambam: Siter drive safe, drive einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Golf3 håndtak passer IKKE på Golf2 dører sånn helt uten videre.. Hvis du ser på hvordan mekanismen er på disse så ser du at det er endel forskjeller som gjør at du må flytte over endel deler osv.. Da er det bedre å finne seg noen Golf3-look håndtak til din bil.. Shortshift girkasse har jeg aldri hørt om, for det er i giroverføringen at vandringen oppstår, og det er her en kan ordne seg med shortshift. Maaaange selger slike kit som en ettermonterer.. Søk etter USRT shortshift på f,eks Google, disse har fått mye bra omtale på VWVortex... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf16valve Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 takker for svar.. veit du hvor jeg får tak i de golf 3 "look" håndtaka a? Siter drive safe, drive einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf16valve Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 og er det noen som veit om sveisa bakluke? Siter drive safe, drive einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 takker for svar.. veit du hvor jeg får tak i de golf 3 "look" håndtaka a? Her f,eks.. og er det noen som veit om sveisa bakluke? Hva er det du lurer på da? Hvis du bruker søkefunksjonen her på forumet så finnes det flere tråder med forskjellige fremgangsmåter for å "cleane" bakluka.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 raceland.no selger shortshift. Har en kamerat med vr6 som har dette og den er skikkelig tight i giringa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg