Gå til innhold

Angel Eyes / Facelift lykter og H4 pærer?

Ranger emnet

LoW RiDeR

Anbefalte innlegg

1100-1200kr på eBay for ett sett med lykter :)

Jessjess;) Jeg bestilte jo angeleyes fra eBay, noen som du tipset meg om:) Kostet med 1400-1500,- inklusiv frakt og alt. Hadde jeg kjøpt dem i Norge måtte jeg hvertfall ut med 3000,- uten frakt.

Er kjempefornøyd med de lyktene. De lyktene gjør bilen noe veldig.

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessjess;) Jeg bestilte jo angeleyes fra eBay, noen som du tipset meg om:) Kostet med 1400-1500,- inklusiv frakt og alt. Hadde jeg kjøpt dem i Norge måtte jeg hvertfall ut med 3000,- uten frakt.

Er kjempefornøyd med de lyktene. De lyktene gjør bilen noe veldig.

Ja, går vel litt opp og ned med tanke på Euroen å :)

Kjøpte du disse Sonar lysa? Mine har begynt å dugge..faen ass =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøper dere fra privatpersoner på ebay, eller er det firmaer som selger? Om dere har link blir jeg hoppende glad :P

offtopic: Begynte å mekke anlegg i går. Rakk å røske ut bose sub og forsterker, og trekke opp ny strømkabel. det er pokkermeg noe herk! I volvoen var det som å bygge lego. Menmen nå som jeg har sett hvordan ting sitter sammen går det nok fortere å legge opp signalkabel og høyttalerledninger i kveld.

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fra et firma på eBay, kfzteile24 het det. Bestilte en søndagskveld, fikk mail med sporingsnr fra UPS på tirsdagen også kom varene fredag samme uka! Betalte ikke toll (er forsåvidt ikke toll på elektriske produkter) eller moms heller.

Link: http://stores.ebay.de/kfzteile24-de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke moms heller. det er jo genialt! *sjekke ut*

edit:

Hvordan fikk du til å få de inn i Norge uten å betale moms, regner med de ikke kosta under 1000kr inkl. frakt som er øvre grense på å ta inn varer etter hva jeg forsto på toll.no. Ba du dem "sette ned" verdien på pakka og sende som gave, eller hva?

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider