Gå til innhold

Deler til 77/78 Audi 80

Ranger emnet

Kjølen

Anbefalte innlegg

Jeg arvet for noen år siden en 77/78 modell (denne bilen kom før faceliften i 78). Jeg har bestemte meg for å restaurere bilen for noen måneder siden, å gikk rett på delesanking. Nå viser det seg at hverken Vestfolds-, Østfolds- eller i det hele tatt Østlandets+Sveriges bilopphøggere har deler til disse bilene lenger. Veng har også lagt disse bilene på hylla.

Har noen einser-fantaster der ute peiling på hvor jeg kan få tak i deler til kjerra? Trenger litt framskjermer, dørhåndtak osv.

Tips mottas med takk!

92' Audi 80 2.0E

78' Audi 80 GLS

Hvis det ikke er ødelagt har du ikke sett godt nok etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen einserfantaster? Da burde du vel spørre i VW delen? :D

Men hør med Polardego, han ahr vel en slik gammel 80 GTE.

Tja, har vært lite respons fra VW-kjørerne så, jeg tenkte at dette kunne være stedet, det er jo tross alt en Audi ;)

Takk for tipset

92' Audi 80 2.0E

78' Audi 80 GLS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det du trenger?? har endel deler til disse liggende.

Hva har du...? :p Lista mi er rimelig lang når jeg får gått over hele bilen tenker jeg. I første omgang:

Forskjerm(-er) iallefall venstre side.

Utvendig dørhåndtak bak, venstre side.

Baklykt venstre side (minnes det var en sprekk i den)

Høytaler-"cover" til framdørene.

Har ikke den fullstendige lista mi her, den glemte jeg selvfølgelig igjen der bilen står lagret. Det er antakeligvis mer. Jeg skal i militæret i Januar, å har derfor ikke sjans til å begynne på bilen før til neste år. Dermed har jeg ikke gått over motor og driverk enda. Jeg vet bare at reg.reima har hoppet over og at håndbrekkvaieren er kaputt.

Jeg har mulighet til å lagre noen deler mens jeg er vekk, så jeg tenkte jeg kunne høre litt rundt om folk hadde noe :)

92' Audi 80 2.0E

78' Audi 80 GLS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har framskjerm, er bare usikker på hvilken side det var til.

Har også baklampe og dørhåndtak. (om det er samme som på GT'n min)

:(

Nesten bilde av håndtak

100_0008_r1.jpg

Baklykter:

125_2524.jpg

Har desverre ikke mål på delene enda, siden bilen står på Lillehammer og jeg bor i Vestfold :(

92' Audi 80 2.0E

78' Audi 80 GLS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...