meloh Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Skal på skiferie i vinter og må derfor skaffe meg takbøyler og skiboks. Noen som vet hvor jeg kan få takbøyler til en Audi 80? Hvordan er det med skiboks på slike bøyler som ikke er festet originalt til bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Tja, kan jo anbefale Thule som er et ganske bra merke til en brukbar pris. Fåes blandt annet på Bilextra-foretningene. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjølen Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Jeg anbefaler også Thule. Har komplett Thule lasteholdere og i tillegg skiholdere og sykkelholder. Robust og tåler mye. Det skal sies at jeg har brukte lasteholdere fra B3 modellen fra 88, men de funker like godt nå, god kvalitet! Siter 92' Audi 80 2.0E 78' Audi 80 GLS Hvis det ikke er ødelagt har du ikke sett godt nok etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg