Predator Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Hei jeg lurer på og kjøpe meg en hpi e10 noen som har erfaring med denne? Jeg er selv vant til nitro biler så er litt skeptisk om det kan bli kjedelig med elektro?? Og er det fortsatt sånn at en lader i 1 time og kjører i 5 min? Men det ser bra konge ut og drifte rundt!! http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkter.aspx?vareID=9138&itemref=32∏=HPI%20E10%20Drift%20Mazda%20RX-7%20::%20KOMPLETT&kategoriID=249 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Hei Jeg har bare en mongolader der jeg må lade over natten.. Da kjører jeg vell rundt 30min. Hurtiglader anbefales.. Det batteriet som var med på den bilen der var drittdårlig så det MÅ oppgraderes.. Bilen har heller ikke beltedrift, noe jeg anbefaler.. Vil tro motoren der ikke er så mye å skrive hjem om heller.. Selv har jeg en Tamiya TA05 med en Team Orion 17T motor på og en 15T regulator. 3300Mah batteri og Spektrum servo! Den selger jeg om jeg får et bud over 1500 kr. Så gi meg en lyd om du er interressert! Truls Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg