torgeirendal Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Hei. Jeg skulle bytte endeledd på en 02Mondeo stv i går, men det å skru av endeleddet fra selve staget bydde på problemer. Det er ingen plass å sette en nøkkel for å holde i mot når man skal skru av leddet. Alt går bare rundt.. Er det vanlig å bruke vannpumpetang og klemme fast staget eller? mvh vannpumpetang-løs mann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 hva med å løsne muttra mens du enda har leddet fast i navet?:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirendal Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Ikke så dumt! Dette kunne/burde kanskje hjernen min finne ut selv, men den var visst utkoblet forrige kveld. :) Jeg fikk ihvertfall til det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg