Gå til innhold

Noen kjente "feil" ved A4 B6?

Ranger emnet

Vanngutt

Anbefalte innlegg

Kommer mest sannsynlig til å kjøpe meg en Audi A4 Avant 2006

1,8t,163hk, 70.000km, multitronic, strøken med alle service osv osv.

Lurer på om noen som har erfaring med bilen eller andre, kan fortelle meg om svakheter jeg bør se etter ved et evt kjøp av en slik?

Noen ting som ryker fort ved disse bilene osv?

Lurer også på om bremsene må oppgraderes om jeg setter inn en chip som gir totalt ca 190hk, eller om det er samme bremsene som står i den versjonen som yter ca 190hk orginalt?

Ellers er jeg åpen for tips til hva jeg bør gjøre for at denne skal bli litt mer nice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber som biloppretter for møller.. har ikke hørt om noen svakheter me de bilene.. har ikke hatt inn noen rust saker heller på de ennå:) en ting, er du fast bestemt på 1,8t motor? synes du bør prøve en runde med 2.0tdi hvis du er åpen for skifte motor alt. en orginal sånn gjør over 200 km/t lett med ett sinsykt drag imellom 1700-2500 rpm:) chip trim en så blir det sikkert enda bedre:) 1,8t datt jo mye i pris siden audi kom under ett hvis avgifts krav med den nye 1,8t motoren sinn, ny 1,8t koster 359.000 vet ikke hva du skal betale for din..:)

bra bil får du uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber som biloppretter for møller.. har ikke hørt om noen svakheter me de bilene.. har ikke hatt inn noen rust saker heller på de ennå:) en ting, er du fast bestemt på 1,8t motor? synes du bør prøve en runde med 2.0tdi hvis du er åpen for skifte motor alt. en orginal sånn gjør over 200 km/t lett med ett sinsykt drag imellom 1700-2500 rpm:) chip trim en så blir det sikkert enda bedre:) 1,8t datt jo mye i pris siden audi kom under ett hvis avgifts krav med den nye 1,8t motoren sinn, ny 1,8t koster 359.000 vet ikke hva du skal betale for din..:)

bra bil får du uansett:)

Har egentlig bestemt meg for 1,8t da jeg kan få en slik for 200.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luftmasse måleren ryker en gang i blant, forstilling som over, pusser gjennomføringen blir treg å må byttes/fikses. men ellers vi eg si at det er en sabla god bil. å det holder jo er jo ikke sån at du må bytte forstillig hvert år hehe er vel ofte rundt 60 til litt over 100000km de ryker på.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider