john84 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Da kom det noen pakker fra hiroboy og ebay i dag og flere er på vei.:cool: Her er da en Ford Capri Zakspeed, gammel type Vw boble og en Bmw 320 Carling. Forden og beemern skal bygges OOB.. Men har litt planer for bobla.:watchout Tenkt på senking,Chop top, nye felger (har allerede kjøpt, se bildet) og litt div modifiseringer. Litt div snacks til bobla og noen av de andre bilene som snart kommer :P Her er da prosjektet som fikk meg i hekta igjen etter X antall år.. Som dere ser så er det ett WIP..hehe.. Bilen er malt med pensel.. Derfor den ser jævli ut xD. Kommer til å lakke på nytt i ca. samme farge men bruke primer og boks :P Biler som er på vei i posten: *Pumimini Trampio Ford Sierra RS500 Gr.A (Tamiya) *Eggenberger Ford Sierra RS500 Gr.A (Tamiya) *Volvo 850 Saloon Btcc (Tamiya) *Falken Skyline GTR Gr.N (Tamiya) *Subaru Impreza WRC 2001 Richard Burns Edition (Tamiya) *70`Dodge Challenger (Monogram) *Fiat 131 Rally (Revell) *Audi Quattro Rallye (Revell) *Bigfoot Racing MonsterTruck (AMT/Ertl) *Monster Jam Grave Digger (AMT/Ertl) *96` Nascar Chevy Race Truck (Monogram) *Ford Sierra XR-4i (Tamiya) *Lancia Delta HF 16v Fina Rally (Hasegawa) ALT ER SEFF 1/24 eller 1/25!! Håper det blir masse drittvær i vinter.. SÅ jeg rekker å bygge noen av settene :P Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 er den volvo 850en til salgs eller?? Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 hvordan skal du bygge de sierra settene da?rett fra esken? ellers så finnes det noen fine transkit,bla carlos sainz versjon,og eivind oppland sin rallycross bil,har begge disse transkittene selv,+ et annet jeg ikke husker Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Fra hvilken nettside har du bestilt dette? Jeg skulle nemlig hatt tak i ett byggesett til 1972 Dodge Challenger 340 R/T orange (- som min far holder på å restaurere nå)... Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 hvordan skal du bygge de sierra settene da?rett fra esken?ellers så finnes det noen fine transkit,bla carlos sainz versjon,og eivind oppland sin rallycross bil,har begge disse transkittene selv,+ et annet jeg ikke husker Tenkte jeg skulle bygge Pumimini sierraen som Toten auto rs500 bilen. Helt hvit med dekor på siden. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med den andre enda. Texaco Sierraen er en klassiker.. så.. hmm.. :wonder: Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Fra hvilken nettside har du bestilt dette?Jeg skulle nemlig hatt tak i ett byggesett til 1972 Dodge Challenger 340 R/T orange (- som min far holder på å restaurere nå)... Det meste er kjøpt på Ebay. Du finner den sikkert der. Bobla og div deler er kjøpt fra hiroboy Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 er den volvo 850en til salgs eller?? men blir ikke billig. De settene her blir ikke bygget lengre. kom med bud så skal vi se hva vi får til Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Byr 400 på 850'n jeg:) Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 500 spenn???? Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 500,- er vel en ok pris tror jeg.. Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 solgte de 4 volvo 850 settene jeg hadde for 500kr stk jeg også,det må dem være verdt Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 500,- er vel en ok pris tror jeg.. sender deg pm jeg Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 hehe mye fett Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg