vwpassat_tdi Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Noen som har erfaring med biltemas sportsluftfilter?? http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1669&iItemId=130911 Dette var billig greier!!! Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Jeg er natulig skepiskt til alt annet en verktøyet og oljen fra bilema jeg da...Men du får sikkert bedre lyd ut av det, men det er fremdeles billigere å bare borre hull i luftfilterboksen;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 sikkert sammme som alle andre selger for 250,- :) torshov osv Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Tenkte å prøve ett slikt ett på vinterbilen, 2,5 TD Pajero 4x4. Kan umulig gi mindre luft en den containeren av en luftfilterboks som er orginalt på den. Spørsmålet er vel hvor godt det filtrerer lufta. Regner med disse skal settes inn med olje, selv om det ikke er nevnt i teksten? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 De er sikket lagd av skumgummi\papp ellerno så nei de skal nok ikke settes inn med olje! Får like pen lyd av å borre hull..........Why not? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Du har ikke sett luftfilterboksen i Pajero skjønner jeg :P Å fjerne den er å regne som letting av bilen i tilegg! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Du vil garantert merke det om du bytter ut det orginale Pajero-filteret, eller borer flere/større hull i den. Innløpet på den boksen er altfor lite. Har KN-filter på min Pajero, merkbart raskere respons på belastningsøkninger og mindre sotsky. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Det funket på Crosskarten! Feitere lyd, og vet ikke om det er innbilning, men det er bedre bunndrag:) Bare at gamle luftfilterboksen var 5cm i diameter da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajero Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Har dette på min pajero. Fungerer fint. Gjorde det enkelt å kjøpte 2.5"-->3" eksos overagang og festa filtret. Ble dessverre mye mer motorstøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uberhenrik Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 har biltema filteret på volvo 740'en min, funker som bare det. bedre respons en orginalt og fet lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg