Mr Meguiar Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Dette ser jo lovende ut.. Mulig flere av oss blir arbeidsledige heretter!! Dette har jeg ikke sett før! :) http://www.no-wet.no/index.htm Siter Image is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Kan man bare dra kluten i en retning? Hmmmmmmm, hva skjer om man drar den i begge, blir det ripete da? Men er det ikke samme prisippet om man vasker med vann...Hvorfor skal dem på dø og liv lage produkter man ikke trenger..... Jeg føler for å reise flagget: bullshit Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Finnes mange typer av "waterless" washing, men kommer ikke til å teste det, selv om mange skryter av det... finner det på AG også: http://www.autogeek.net/waterless-auto-wash.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Meguiar Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 hmmm... joda! Men den hadde ikke innebygd polish.. hehe.. Siter Image is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Oi oi, polering også....he he;) Uansett....aldri på min bil.... Waterless funker nok uansett best på biler som kun er støvete, å gni over bilen etter 2 uker på møkkete, salte Norske veier er ikke noe jeg gjør.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Har trua på optimum no rinse! Skal testes i nærmeste framtid! Skal lage en writeup på det jeg ;) Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Den websiden der var så proff at jeg måtte....... stenge den med en gang.... Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Den websiden der var så proff at jeg måtte....... stenge den med en gang.... HAHAH Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg