Jonaldo Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Har 4 stk gamle rallypiggdekk liggende. 2 av de er alerede på volvofelg..kjørte med de litt på en 245 jeg hadde.satt greit da ja! passer på orginalfelg eller reservehjulsfelg. 1000kr:) Hadde jo vært morro, men blir vel fort dyrt hvis jeg blir stoppet.... Er det fortsatt 750kr pr. dekk som er bøtesatsen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Ang fjærene på 140/Amazon, så pleier jeg å ha jekk under nedre bærearm, løsne nederste feste til dempern, dra ut den lange bolten som bærearma henger i, senke jekken og bytte fjær, jekke opp og slå inn bolten osv.. Fjærklemmer er det ikke plass til nei..:) Lykke til! Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Mange gode tips til senking her. De blir gode å ha:) Noen fra Østfold som skal oppover til Oslo/Drammen i helga eller? Skulle hatt noen bredda stålfelger oppover, men jobber hele helga... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 kjører du løp siden du trenger vinge på volvoen din? i så fall er vel heller ingen av de du ser på riktig. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 kjører du løp siden du trenger vinge på volvoen din? i så fall er vel heller ingen av de du ser på riktig. Nå er det vel de færreste med vinge som kjører løp tenker jeg;) Vil bare råne opp Volvo'n jeg..... Finn en "riktig" vinge til riktig pris for meg du da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Her er rattet jeg har satt i. Er det originalt Vovlo-ratt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Neppe. Laurbærkransen på tuteknappen sladrer om et Aprilia ratt, mens boltsirkelen på ni hull på bosset/navet tilsier at det er laget for et Formuling ratt. Bruker du disse sammen med en adapterplate eller hur? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Bruker det bre som det er, men uten navet som ligger ved siden av på bildet. Står et nav på rattet også. Måtte flytte setet noen hakk fremover etter å ha satt på dette rattet. Skulle gjerne hatt det litt lenger bakover..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffe 142 Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 heihei.. ja helt grei bil du har kjøpt. ,men får guds skyld, ikje sett på nåke vinge, skal du absolutt ha vinge so kan du sette på gruppe A vinge til volvo... å får guds kyld! sett på gjkenn støtfangerane, få på nåke felga, senk den skikkeli framme, so du fæ 60talls stuken. tone rutene gjer seg også! ingen problem å bytte fjøre, he en jekk under nederste berebruy. opna berekula oppe(speler ingen rolle om du opnder nederste berekule) skrur laus demparen under, senker ned. dreg ut fjøra , sette inn ny og gjekka opjenn, skrur fast og festa demparen og stramma den! KAR DU FÆ KJØPT TUV GODKJENTE 40MMSENKEFJØRE DA??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Blir nok senk og felger etterhvert. Vinge blir nok lagt på is. Her er mailen jeg fikk fra Dekkportalen ang. senk: Hei Da skal du ha fjærene som senker 40mm (45958001) Gi en lyd så bestiller vi, med forbehold om at de fremdeles finnes hos leverandør. TÜV godkjent Lesjøfors sett til din bil koster uansett 2000,- inkl. mva. Frakt og evt. oppkrav kommer i tillegg til prisen for fjærene. Ha en fortsatt fin dag! Venleg helsing/ Best regards Steinar S. Bakketun http://www.dekkportalen.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 bestiller du fra pederens sparer du hvertfall 500 spenn på lesjø settet. Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 bestiller du fra pederens sparer du hvertfall 500 spenn på lesjø settet. Du kødder? Da er det jo bare å løpe og kjøpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 http://www.pedersens-racing.no/bil/Lesjofors/ Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Da har jeg sendt mail til Pedersen. Ser at det settet jeg sannsynligvis skal ha ikke er Tüv-merket. Det er vel ikke noe fordel ved kontroll og EU.....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 hvis du har 73 model er vel bakfjøra kon i begge ender? eller? da skal du ha det tuv godkjente settet, og den blir lav som F bak, og ikke så værst foran, se min prosjekt tråd. den har standart lesjø og bilstein. Settet er ikke frisert. Jeg personlig vill ikke ha den lavere, da kommer du jo ikke frem. og ikke blir kjøre egenskapene noe bedre heller. Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg