fast_740 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Fant ikke bilder av bilen din her inne, men det er vel sånne som sitter på denne? penta det der ja:) Lyst på penta til sommer`n... De er jo ganske fine, og brukbare iforhold til å kjøpe noen dyre! Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Oida. Denne har jeg kikka mye på. Står jo rett nedenfor der jeg bor ofte. Tøff bil. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 240 turbofelger gjør seg og godt på 142 ;) Blir fort for stor felg på 142 jeg syns det må være litt gummi på gamle biler. Siter Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen X Volvo 244DL 83' - B21A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Oida. Denne har jeg kikka mye på. Står jo rett nedenfor der jeg bor ofte. Tøff bil. Heia Drammen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffe 142 Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 ja det er penta felger.. nei ej veit ikkje korleis ej legger inn bilde. men syns mine penta har breiare kant, elle so berre ser dissa penta felgane litt rare ut. p.g.a smale dekk.... Norsk VolvoForum.no :: Vis Temaet - Tøffe volvoer. legg ut blder ;) der e nåken bilde. den raude 142en e min.. so e der også en oransj m penta felga ;) berre og bla seg nedover så ser du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 ja det er penta felger.. nei ej veit ikkje korleis ej legger inn bilde. men syns mine penta har breiare kant, elle so berre ser dissa penta felgane litt rare ut. p.g.a smale dekk.... Norsk VolvoForum.no :: Vis Temaet - Tøffe volvoer. legg ut blder ;) der e nåken bilde. den raude 142en e min.. so e der også en oransj m penta felga ;) berre og bla seg nedover så ser du :) Det der er nok MIM felger, de har den smale kanten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffe 142 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 hææ?? no er du på bærtur! har den raude og den oransje 142en der MIM felger???? nei det er nokk volvo penta felger du... hrmf:Phehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Jeg har fortsatt ikke kjøpt felger. Prioriterer piggdekk nå tror jeg. Har snødd endel i dag og Volvo'n har fått kjørt seg skikkelig. Morro!!! Lett å kontrollere på glatta selv med dårlige dekk.... Sitter piggfritt på nå, men hvis bilen skal overleve vinteren må jeg nok ha pigger. Kikker litt etter nyere biler og har fått et par interessante bud på go'bilen min. Kanskje jeg selger den før vinteren er over. Det er kanskje eneste mulighet til å redde den fra total nedkjøring eller i værste fall spikermateriale:) Eller må jeg si meg veldig fornøyd med årets vinterbil. Den starter og går uansett. Er litt grei mot motoren og bruker motorvarmer når jeg er på jobb da:fire: Selv etter 1 uke med 10 minus uten motorvarmer startet den på første slag. Heia Volvo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffe 142 Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 ja d e go bil.. ja men kjøp dj penta felga so har du på piggdekk da ;) penta felger passer drit godt til dissa bilane. senk han framme og sot rutene ;) og ha på jen framfongaren... har du nokon bilder?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Dette stod i avisen en dag da. Kan ikke være meg, for jeg fylte nettopp 30:) Anmeldt for grisekjøring - Drammens Tidende Anmeldt for grisekjøring Det er ikke bare de små barna som morer seg i snøen. Espen Bakke-Aas Steiro Politiet mottok i 19-tiden 1. juledag en klage fra Gulskogen på bilister som bruker området som racerbane. - Spor i snøen viser at det har vært uvanlig kjøring i området, informerer operasjonsleder ved Søndre Buskerud politidistrikt, Morten Eriksson til dt.no. Vil vise seg frem Snøen som falt 1. juledag har tidligere i dag ført til flere trafikkuhell. Men det er ikke alle som slipper gassepedalen av den grunn. - Dette er i hovedsak et problem blant unge menn i begynnelsen av 20-årene. De vil vise frem sine kjøreegenskaper nå som snøen er kommet, sier Eriksson til dt.no. Anmeldt Politiet fikk også melding om grisekjøring på Liertoppen i 22-tiden. - 3 personer er anmeldt for brudd på paragraf 3 i veitrafikkloven, sier Eriksson, som presiserer at offentlig vei ikke er stedet for å drive tørrtrening på glatt føre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Tenkte å ta en tur til høggern å finne noen felger til piggdekk i dag. Helst felger med piggdekk:) Gikk gjennom denne lista for å finne hvilke felger jeg kan kikke etter: Boltesirkel Fant vel egentlig ikke så fryktelig mange som stemte med boltsirkel og innpress. Regner med at dere har litt bedre peiling på hva som faktisk passer på Volvo'n. Eller er det bare dette som passer? Hvor viktig er hub senter og bolt/mutter? VOLVO 100 Serie - 5-108 ET40 HUB SENTER 65,1 BOLT/MUTTER M1/2 Ellers noen som vet hvor jeg får tak i veldig billige piggdekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Ta med deg bilen og prøv en felg på stedet. Du kan i grunn bruke alt som Volvo har laget etter 1970. Du har hjulene midt under bilen, så 2-7-9 serie bygger mere ut med sine 25?mm i innpress (ET). Men siden du har ET40 burde det være en smal sak å få på V70 felger etc. Og kjøp PIGGFRI! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Jammen da skal det jo være en grei sak å få tak i hjul:) Kjører med piggfritt nå, men det holder ikke til mitt bruk. Kanskje pigg foran hadde vært noe. Må jo ha styring på isen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Har et sett 240-felger jeg prøver å få tak i nå. Skjønte det sånn at det skal gli rett på 142'en? Helt topp hvis det bygger mere ut enn originalt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 240 felger passer rett over på 142en din Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg