Jonaldo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Noen ferske bilder. Som dere ser så har ikke vinteren vært snill go'bilen min..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Cockpiten. It's like flying:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Har du bulka go'bilen?! Og hvor er det lille barnesetet? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Har du bulka go'bilen?! Og hvor er det lille barnesetet? Har ikke bulket, men har kommet frem endel rust. Han luringen som hadde den før meg hadde sveiset og ordnet litt mellom førerdør og bakskjermen. Ikke bra..... Det lille barnesetet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 "Jonaldo - Baby On Board" står det jo over avataren din. Det store barnesetet er jo til førern. :) Er det gjort dårlig arbeid på karosseriet eller hur? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Jammen da skjønte jeg den:) Småen har eget sete når han er med på Volvo-tur og han digger det. Begynner å grine når jeg stopper motoren. Har selvfølgelig hørselvern til han og det er stor stas for han. Er bare 1,5år da:) Det store "barnesetet" er det jeg som bruker. Føler meg som en liten unge bak rattet. Han som har fikset på bilen har nok ikke fagbrev for å si det sånn. Er nok gjort i full fart, men han skal ha for at han har prøvd. Skulle bare tatt seg litt bedre tid..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Da er desverre Vovlo'n solgt. Stod plutselig en fyr på døra med penger å hånda i går...... Leter febrilsk etter ny lekebil til maks 15.000,- Hyl ut hvis dere vet om noe på østlandet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Får meg 240 i morgen....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Er dette vanlige originale 240-felger? Fikk med dem da jeg kjøpte 240'n i dag..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 turbofelger er det vell... host opp bilde av førr`n da:D Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Ok. Får vel kanskje pusse og polere litt før de skal på da. Bare å si fra hvis noen er interessert i å bytte mot andre felger. Disse kler vel 140 ganske greit......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 host opp bilde av førr`n da:D Ikke noe skjønnhet. Enda..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Det er jo de felgene som jeg nevnte tidligere. gromfelger !:-) Siter Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen X Volvo 244DL 83' - B21A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 De kler nok 140 bedre enn 240 tror jeg. Er jo litt 70talls alu dette her..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Eller 80 talls, kom orginalt på 240 turbo. Har 5 stk selv, bare få glassblåst og lakka de :) Siter Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen X Volvo 244DL 83' - B21A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg