Corsa gsi Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Sliter med å finne et produkt som holder plastlistene på min 03 passat sorte, Tps mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Plastfornyer/Bumper care. Gjerne en svart som gjengir fargen ekstra godt. :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 eller varmepistol.. varm opp plastiken lett og se om plastiken blir bedre. husker ikke hva som skjer, sikkert noen som kan forklare:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Meguiar's Trim Detailer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Varmepistol er fint å bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Du får ikke shine av å bruke varmepistol. Bare bedre farge. :) Så det spørs jo hva du er ute etter.. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Meguiars MG #40 funker godt for meg, men prøver å finne en med bedre holdbarhet.. Ikke at det er dårlig, men tror det finnes noe som holder lengre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa gsi Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Takker for forslag. :) Problemet er at listene blir grå, særlig på en dør... har prøvd black crom tw, å noe sonax bumpercare. TW er ikke holdbar i heletatt, og av den sonaxgeleen ble listene så klissete at støvet legger seg i tjukke lag med en gang... :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Bruker Duragloss 271 rubber and flat black dressing selv, og syntes den funker bra, mange er klissete av de plastfornyerene, og det er bare irriterende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Åssen skal det funke med varmepistol? Fremmgangsmåte? Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shine Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Har selv brukt Totalfornyer fra MaxWax med godt resultat. Cartecs TP49 er en av de bedre plast og gummi fornyerne jeg har brukt. Usikker på om det er produktet for din bil. Det finnes også et produkt som heter Novasim fra Relekta som også kan være bra. Mye kommer an på hvordann listene er. Det ene produktet kan fungere fint på en bil men dårlig på en annen. Hvis jeg ikke tar helt feil er det ganske "tette " lister på passaten,de kan ofte være vanskelig å få fine. Kan hende du må friske de opp ganske ofte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa gsi Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Bruker Duragloss 271 rubber and flat black dressing selv, og syntes den funker bra, mange er klissete av de plastfornyerene, og det er bare irriterende Hvor får du kjøp dette da? Listene er ganske ruglete på passaten, om d er d du mener med tette; Shine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 jeg brukte varmluftpistol på golfen min å hadde på litt auto glym bumper care etterpå, ble bra resultat:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Megs Trim Detailer varer ikke lenge, og jeg syns ikke den trekker inn heller. Klisser i tillegg! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Duragloss finner du enten på Autogeek eller c.c.s i England..generelt bare bra saker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg