volvoRsport Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Åssen skal det funke med varmepistol? Fremmgangsmåte? Du smelter om overflata på plasten slik at den får tilbake sin opprinnelige farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Er ikke så dramatisk som det høres ut som! :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Er ikke så dramatisk som det høres ut som! :) Jasså? Skjønner jeg selv hvor mye jeg skal varme fangern? Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Du ser det da du varmer, da den blir blank.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Du ser det da du varmer, da den blir blank.. Oki må testes, tilgang til varmluft pistol på jobben og :partyon: Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Er viktig å holde lik avstand og være sikker på at du dekker alt og ikke står for lenge rolig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Annet produkt jeg har hørt skal ha fått mye skryt er Black Wow. Vet ikke hvor det selges.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 vask med rengjørings sprit, tørk av, så bruker du kiwi skokrem, av flytende type, vil muligens falme igjen, men da gjør du det bare igjen, det vil holde etter et par ganger. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Har god erfaring med Black Again ( selges hos autogeek) Synes den virket myyyye bedre enn MG sin trim detailer. God holdbarhet også i forhold til mye annet jeg har brukt for å holde lister sorte. Eneste minuset er at den er litt klissete ved påføring. http://www.autogeek.net/blackagain1.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa gsi Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Har god erfaring med Black Again ( selges hos autogeek) Synes den virket myyyye bedre enn MG sin trim detailer. God holdbarhet også i forhold til mye annet jeg har brukt for å holde lister sorte. Eneste minuset er at den er litt klissete ved påføring. http://www.autogeek.net/blackagain1.html Men denne tørker etter en stund? Tror d må handles litt på internett i kveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Den kan du ikke kjøpe gjennom AG. De frakter ikke trykkflasker(sprayboks) ved flyfrakt. Ville ikke brukt skokrem på listene. Gå for noen andre nevnte produkter. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Den kan du ikke kjøpe gjennom AG. De frakter ikke trykkflasker(sprayboks) ved flyfrakt. Ville ikke brukt skokrem på listene. Gå for noen andre nevnte produkter. Dette er feil! Black again er ikke en spray, men en helt vanlig gel. Jeg bestilte den på min forrige bestilling fra autogeek. Det gikk smertefritt å få denne tilsendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Black again er bra! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Men denne tørker etter en stund? Tror d må handles litt på internett i kveld... Ja, en må tørke over med en microfiberklut, slik at en fjerner det overflødige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg