dynaBel Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 la oss leke mtv cribs. vis oss bilder av leiligheten, huset, kinorommet bilen og heile runden. min: Bilen lar vel bildene tale for seg selv, etter jul så kommer det nye bilder av en ny og større leilighet:P Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Min studenthybel,ikke stort,eller lukseriøst,men funker helt greit til en 17åring :) Dere ser vel tydlig hva som er prioriteringen, hifi,og elektronikk :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Husk å ha Scarface gående på tv'ne når dere tar bilder å da ;) Det er jo et must på cribs! xD Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Husk å ha Scarface gående på tv'ne når dere tar bilder å da ;) Det er jo et must på cribs! xD HAH! Sant så sant! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Yo!! Motha føkkerz, in tha house! Laiv from Spitzbergen, with tha ice-coolerz and shit! Ya know what i mean? My crib.... Thank you BF for the visit, now getta piip out of here! Word! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Lekre gardiner, Dynabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Resten av mine 96m2 og garasjen har jeg ikke bilde av.. Pusset opp for ca. 2mnd siden.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 dere vet at der er veldig "smart" å vise huset innvendig for dem som vet hvor dere bor ... og som vet hva de kan finne når dere ikke er hjemme sant ? best of luck sier nå jeg bare. jeg tror jeg holder bildene for meg sjæl men må si mange pene hus & leiligheter Diggz sofa og Tv BTI =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 dere vet at der er veldig "smart" å vise huset innvendig for dem som vet hvor dere bor ... og som vet hva de kan finne når dere ikke er hjemme sant ? best of luck sier nå jeg bare. jeg tror jeg holder bildene for meg sjæl men må si mange pene hus & leiligheter Diggz sofa og Tv BTI =) DU har faen meg sett for mye på tv ass....JEEEEEZ! bor i et høl i bakken uten vinduer, du eller? :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 bunker i skogen:hellothere: :flushit: Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 takker:)fikk dem hos svigermor Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 takker:)fikk dem hos svigermor lurer på hva du har montert på batteridrillen ved senga^^ Nais, må få slengt ut noe av min også:P hehe Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 dere vet at der er veldig "smart" å vise huset innvendig for dem som vet hvor dere bor ... og som vet hva de kan finne når dere ikke er hjemme sant ? best of luck sier nå jeg bare. jeg tror jeg holder bildene for meg sjæl men må si mange pene hus & leiligheter Diggz sofa og Tv BTI =) Dere vet at ingen som sjekker bf for feite tv`er å stjele? Akkurat som om noen er interesert i 28"crt`n til bfjonny. Nei, skal det stjeles inventar, så tar du en på avforum.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Min 84kvm leilighet: Gangen: Badet: Kjøkkenet: Stue: Soverom: Begynner å komme på stell nå, etter ett år med sparing til møbler etc.. :) TV'n på soverommet er borte, og 42" Plasma er på ønskelisten, men får se om det blir prioritert. Fiberoptisk stjernehimmel skal bygges i taket over senga, i jule/nyttårsferien. Ellers skulle jeg hatt ett par høyttalere ekstra i anlegget mitt, og ei gjesteseng på gjesterommet. Men, vi får se :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 saaatan Jonte.. Snakker vi drømmeleilighet eller? :D Elsker stilen din! Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg