fast_740 Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Min 84kvm leilighet: Gangen: Badet: Kjøkkenet: Stue: Soverom: Begynner å komme på stell nå, etter ett år med sparing til møbler etc.. :) TV'n på soverommet er borte, og 42" Plasma er på ønskelisten, men får se om det blir prioritert. Fiberoptisk stjernehimmel skal bygges i taket over senga, i jule/nyttårsferien. Ellers skulle jeg hatt ett par høyttalere ekstra i anlegget mitt, og ei gjesteseng på gjesterommet. Men, vi får se :) henta fra nettby ser jeg^^haha... shit å fin leilighet, og noe å vise fram ja! skjønner at de bildene ligger på nettby, damene flyyyr vell etter deg der:P Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Ser for meg en tråd som heter "Tyver har vært i leiligheten/huset mitt" snart jeg nå... :S Ville ikke vært første gangen tyveri hadde vært linket til bf. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Damn Jonte, den kan ikke ha vært billig! :P Min lille kåk.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 blir bare bedre og bedre dette her! håper dokke ikke kommer til å angre =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Mitt lille rede. Forøvrig til salgs nå. Og jeg har selvfølgelig fjernkontroll til alt lys...:hellothere: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 dere har det jammen ryddig til å være menn :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=368705 et hint om at slike tråder lever i andre forum, post cribsn din, kritikk til andre, eller la vær Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 er da vel ikke noe forskjell på å legge ut bilde av leiligheten sin her, og å legge den ut på finn.no? Der har man jo i tillegg fullt navn,adresse m.m. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Damn Jonte, den kan ikke ha vært billig! :P Min lille kåk.. Dæven så kult! Eneste er at furuskogen på dørene og kommode kanskje ikke passer så bra med den ellers moderne stilen? Resten er skikkelig kult. Må si at Hansy sin hybel noe å trakte etter òg. Ellers har alle det veldig ryddig her. Er det fordi bildene er "rett etter oppussing", eller hva er hemmeligheten her? Kongetråd! Jeg liker forresten veldig godt oppkjørselbilder jeg ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Oppkjørsel sa du Erik? Da må jeg få ta meg gleden av å mimre litt: Micra med plastikk, Cherry med Turbo og ei bredda 924: Også kjører jeg Svenske nå.... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Enste bildet jeg har fra "gutterommet" skikkelig gammelt, da man skulle trimme japse: Hehehe, konge! :D:D "No CRISSTAAAAL shizz in my cooler, mofos!" Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Ser du har kjøpt sofa og stuebord på Skeidar Jonte:p Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 saaatan Jonte.. Snakker vi drømmeleilighet eller? :DElsker stilen din! Takk Takk :) Vel, for at det skal være "drømmekåk" skulle jeg gjerne hatt utsikt mot havet, som noen av de dyrere leilighetene her i bygget har, men de er dobbelt så store og koster mye mye mer, så som 23årig student må man prioritere litt. Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg ett litt større bad med evt badstu og boblebad. En verandra kunne også vært noe, og det kan hende jeg bygger det om noen år, mulighetene er der.. :) henta fra nettby ser jeg^^haha... shit å fin leilighet, og noe å vise fram ja! skjønner at de bildene ligger på nettby, damene flyyyr vell etter deg der:P Hvem vil ha en dame som går etter leiligheten eller bilen din? :) Ikke jeg! Damn Jonte, den kan ikke ha vært billig! :P Den var ikke så forskrekkelig, jeg gjorde ett godt kjøp, uten megler og under takst etc :D Men, det er litt å betale på i måneden, men Lånekassen tar seg av det ;D Ser du har kjøpt sofa og stuebord på Skeidar Jonte:p Ja, det er en del fra Skeidar her, og en god del fra Ikea også. Litt småtterier fra Ellos også. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Takk Takk :) Vel, for at det skal være "drømmekåk" skulle jeg gjerne hatt utsikt mot havet, som noen av de dyrere leilighetene her i bygget har, men de er dobbelt så store og koster mye mye mer, så som 23årig student må man prioritere litt. Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg ett litt større bad med evt badstu og boblebad. En verandra kunne også vært noe, og det kan hende jeg bygger det om noen år, mulighetene er der.. :) Hvem vil ha en dame som går etter leiligheten eller bilen din? :) Ikke jeg! Den var ikke så forskrekkelig, jeg gjorde ett godt kjøp, uten megler og under takst etc :D Men, det er litt å betale på i måneden, men Lånekassen tar seg av det ;D Ja, det er en del fra Skeidar her, og en god del fra Ikea også. Litt småtterier fra Ellos også. Fet kåk Jontepopp :) Må nesten legge ut av min snart og. Snart pussa opp i 1.5 år. haha... Men du skla ha trekk for at hdmi kabelen til tvn din ikke ligger i veggen :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Fet kåk Jontepopp :) Må nesten legge ut av min snart og. Snart pussa opp i 1.5 år. haha... Men du skla ha trekk for at hdmi kabelen til tvn din ikke ligger i veggen :D Haha, jeg har ikke gjort så mye her.. Bare murt opp den baren i glassbyggestein selv, ellers har det bare vært innredning egentlig.. :) Det er ikke så lett å få den inn i murveggen akkurat, men den ligger fra pc'n i slik kabelgate, og jeg skal bytte ut til en større kabelgate under tv'n, så den får plass inni der også, har bare ikke blitt prioritert :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg