Mykle Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Hva er de vesentlige forskjellene på denne motoren før og etter september(?) 87. Er det noen andre enn at den ene rotasjonsvakta på kassa er flyttet og at den fikk lambda måler?? En annen ting, hvor ligger turtalls sperra på disse motorene. Leser litt på Bmwccn og der snakker de om 6450 men jeg hadde det for meg at den ligger på 6250? - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 I instruksjonsboken til min 86 325i står det at 6400 o/min er høyeste turtall, mao. turtallssperra. Når jeg kjører ser det ut som 6500 o/min, men det er nok 6400 den viser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Lavere komp og spisere kam. Er noe mere og men hva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Takker for svar!! Hvem av dem er det gjort disse endringene på. Før eller etter modellskifte.. - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Den siste (etter sept?) har lavere komp, og det kompenseres med en litt hvassere kam. Sensoren er fremme på svinghjulet. Tre rader med tilkobilger på hjernen (mot to på den forrige), så det elektriske er vel en liten smulle annerledes. Denne motoren har vel også kat. Eksansjonstanken sitter for øvrig på motsatt side av motorrommet. (På førerside fra sept(?)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg