Carrera GT Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 HAHA XD Måtte bare lage denne tråden!! Her kan du legge inn dine styggeste mods, eller de styggeste moddene du vet om, eller at den er så bra at den er stygg, eller at den er så stygg at den er bra! BARE LEGG INN! Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Her tror jeg at jeg har en del og bidra med: Subaru Legacy: Volkswagen Passat: Peugeot 307 (gjort på Request!): Subaru Legacy (denne er mange år gammel): Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 AUDI POWER! PS: Denne er lagd i Paint! Hehe Har vel en del å bidra med her selv, men tror det meste er slettet eller gjort bedre.. Se om jeg finner noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Synes den Maximaen øverst var drit bra lagd jeg Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Synes den Maximaen øverst var drit bra lagd jeg Hvilken Maxima? :klovn: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 flere innlegg? Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 er det ikke maxima? den blå bilen øverst? Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Nå må du lære deg å lese da gutt;) Urabus har jo tilogmed skrevet hva det er, er en scoooby aka Subaru Legacy... Maxima har aldri kommet i stasjonsvogn, finnes kun som sedan(utelokker ikke at den har kommet i ymse varianter på hjemmemarkedet/JDM, men det har jeg ikke oversikten over....) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Synes den Maximaen øverst var drit bra lagd jeg Legacy ja, men takk for det uansett, et gjort i paint :D Noe de fleste andre moddene mine er også, det synes vel... :mat Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 hehe, klassisk den refleksjonen der! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 hehe, klassisk den refleksjonen der! :cocain: Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 her er GAMLE mods: Dette er fyfy - bare så det er sagt, er ikke stolt over denne: Min første brush: Dette var mods jeg virkelig skammer meg over, eller en brøkdel av dem;) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Oops.. Kom borti en knapp her... Så forsvant visst.. Alt som har INGENTING med tråden å gjøre. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Takk :D det var på tide... Flere innlegg? det må ikke være du som har modda bilen. det kan være en modd DU syntes er stygg, som fortjener en plass i Hall Og Sh(f)ame! Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 tok sin tid:D Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg