bilkristian Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Unnskyld, Takin og dere andre. :) Her er iallefall min første modd: Hehe.. Jeg tror det var en audi a8 på starten.. :S Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Mja, hjelper at folk rapporterer :) Men, hold dere til topic heretter. Om noen har noe insigelser om "stjeling" osv, får de ta det opp i pm med aktuell person. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Mja, hjelper at folk rapporterer :) :hello: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 At det er mulig å krangle om hvem som lagde hva eller ikke hva i photoshop.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Følsomt tema... Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Enten det, eller så har det noe med alder og gjøre.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Der traff du et ømt punkt=/ Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Her er noen jeg la ut for en god stund siden, de er laga i PAINT. :usa: :usa: :usa: :usa: :usa: :usa: :usa: :usa: :usa: :usa: Alle er av gammel-primeraen min=) [/img] [/img] :angelsmili: :angelsmili: :angelsmili: :angelsmili: :angelsmili: . Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 ikke dårlig til å være paint:D Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 ikke dårlig til å være paint:D Hehe, ble genialt:bump var i tiden jeg hadde lyst å begynne med modding, men interessen forsvant.. Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 det er bare å bla på digimods sidene... hver gang jeg går lei photoshop titter jeg på advanced forumet. De folka er gode ass:D Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 tar noen gamle klassikere jeg har lagd selv av førstebilen min: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 tar noen gamle klassikere jeg har lagd selv av førstebilen min: hahhaa:D Åssen fikk du lukket igjen pansereet a ? :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Det er paint bare så det er sagt, og den er et par år gammel.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg