Gå til innhold

trekk bil..

Ranger emnet


blikseth

Anbefalte innlegg

hva er det folk på forumet her bruker til å trekke bil tralla med?? får lappen til sommern å da hadde det vært kjekt å hatt en bil som kunne dra ei bil tralla så slipper jeg å være av hengig av fattern å lastebilen vær gang jeg skal på løp.. noen som har noen rimelige forslag??

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitter og tenker på samme sak..har litt lyst og kjøpe meg en arbeidsbil/trekk bil for bilcross..

 

tenker på noe ala toyota hiace turbodiesel 4wd eller noe i den durn..

 

evnt bmw 5 serie turbo diesel

 

 

Edit : Hiace :P

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den nye isuzu d-max nå, den er helt grom å trekke med hvertfall:)

 

Men jeg bruker, og anbefaler kassebil, det er så kjekt å bare kunne stable med seg verktøy,dekk,deler osv osv. Få inn litt verktøyreoler så blir det veldig bra.

 

Jeg synes hvertfall kassebiler er med anvendelig enn pickuper når det gjelder motorsport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buss jeg også, men får vel ikke kjørt buss når du er 18? også er jo prisen en god del dyrere

 

du tjener faktisk på å ha buss... spessielt viss man reiser til flere steder der det er løp, slipper jo campinghytte osv..

 

å en buss bruker rundt 2 liter mila. varierer litt.

å er sikkert flere med i bussen som legger i diesel penger ol.

 

men klart..dyrt og kjøpe / innrede en buss på ordentlig vis.

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører Hiace som er helt ok til dette bruk.

Hadde tidligere en 1998 mod Turbo diesel, men har nå en nyere modell med D4D motor og det er merkbar stor forskjell som trekkbil.

Det som er greit med en slik bil er at du får med deg mye som ellers ville vært problem samt at du kan ligge i bilen.

Minuset er alt skrotet som blir liggende mellom løpene slik at det som en gang var en varebil har nå blitt et rullende lager...

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg må dra bilen sjøl så blir det med min omega b v6, helt sykt go bil, både til vanlig og til å dra med, merker ikke at jeg har med hengeren en gang, hehe

 

har sett på v6ern sjøl.. mye kan man dra med den a?? er det 2.5 eller åssen motor har du i din??

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår