Gå til innhold

trekk bil..

Ranger emnet


blikseth

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda.. jeg har bruksbil helt fram til jeg blir lærling...bmw 320..

 

men når lærlingtida begynner..da blir det nokk lån og en større bil som kan dra en del

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett på v6ern sjøl.. mye kan man dra med den a?? er det 2.5 eller åssen motor har du i din??

 

glemmer besttandig å se på hva den har lov til å dra

men jeg veide meg på vei til gardermoen i sommer og lå da på 3600kg, så det blir vel for mye vil jeg tru, da hadde jeg en ascona b med hjul og dritt inni + at hengeren jeg hadde var gammel og dermed veldig tung

 

både bensin og disel bien er 2,5

bensin motoren har 170 og er ikke sikker på hva diselen har, men mener jeg ble veldig skuffet sist jeg fikk høre det, men den har et sykt dreimoment og det er jo det en trenger til å dra henger

mener en kamerat av meg bremsa under 100hk på hjula i diselen jeg

 

vis du skal ha en av disse og til det fårmålet, ville jeg uten tvil ha tatt diselen;)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, hvar ei runkjøring som ble borte i røyken ja, fikk ikke tatt så mange rundene før det ble litt dårlig sikt der, hehe

 

rettelse: ikke fantes sikt der;)

 

lukta litt ekstra billøp når omega'n rulla inn i depo gitt..hehe

 

 

søs sin omega 2liter 16v går fint å dra henger med men litt slapp med henger'n på, er jo den eco tec motoren og den hu har er litt ekstra sliten.hehe. og omega stv veit jeg har diffbrems orginalt så den er litt leken på vinter og vått også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår