GGGolf Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 G60`en veksler av og til mellom tre og fire sylindrer ved oppstart kalde morgener i opp til 10-15sek. Kunn på tomgang. Gir eg gass, går den klokkereint. Trur vertfall det er tre sylindrer siden den vibrerer og høyre ut som sabb diesel. Når den har gått litt, er den god som gull! Noken råd og tips? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 hmm, hadde samme problemet med golfen min og da var det en av pluggledningene som kødda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 samme skjedde på min også etter jeg satt på pluggledninger som ikke passet bilen. Satte på nye orginale og problemet var borte :) g60 motor forøvrig. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Hmmm. Rart! kjøpte for ein måned siden nytt fordelerlokk, plugger, pluggledninger og rotor på mekonomen til G60motor. Var rart det skulle vere det. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg