Gå til innhold

Favoritt "kjøre fort"-musikk?

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

Originally posted by Gromit

Har ikke noen svensker en sang som heter "vi ska kjöra fort som faan" :) Den er bare digg :D også har vi AC DC Highway to hell :D

Last ned dette du:

Ronny & Ragge - Let`s pök

:cool:

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mange bra her. Ålreit å se at det er fler enn meg her inne som liker Nightwish. Hører faktisk på en del av Dimmu Borgir og Dark Tranquility. Tung musikk som er morro å høre på i bilen på full trøkk. Digg på vei til skolen om morran når jeg er sånn passe trøtt og trenger å våkne litt skikkelig. Digg start på dagen og høre på noe skikkelig aggresiv rock når jeg vet jeg starter dagen med 2 timer norsk med den størsta hora av en norsk lærer ever!

Sanger som får meg til å tråkke hardere på gassen:

Sonata Arctica - Weballergy

Sonata Arctica - Land of the free

Nightwish - She is my sin

Nightwish - End of all hope

Nightwish - 10th man down

Har mange fler men gidder ikke skrive alle

I det hele tatt er det farlig å høre på nightwish i bilen. spesielt om det er høyt på...

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider