Gå til innhold

Favoritt "kjøre fort"-musikk?

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Otto von Bismarck

Det dere trenger er ikke musikk å kjøre fort til, men musikk å kjøre sakte til. Musikk som inspirer til forsiktig kjøring. :)

Jepp.. råne musikk.. som SIDE BROK det får meg "t å sette ned farta, rollja ned glase, skreme folk me obskrøne frase"

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rammstein - Ich Will

AC/DC - Hard As A Rock og Thunderstruck

Iron Maiden - Stort sett alt (er stor fan)

Helloween - Perfect Gentleman

The Darkness - Growin' On Me

Slipknot - alt er like hardt, hehe

KISS - Charisma

Moonspell - Alma Mater

Prodigy - Fire

Uriah Heep - Gypsy Queen

DJ Dean - Play It Hard

...noe av det som jeg gleder meg å sette på i takt med at snøen forsvinner

Genialt med slike tråder. Jeg blir så kjapt lei av det jeg sjøl har på mp3, så kjekt å få litt forslag :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Bump for aggro-musikk!

Jeg har nettopp gjort en enorm oppdagelse; jeg har oppdaget en/et band/artist som kaller seg "S.S.H." De/han driver hovedsaklig med OC-remixer i heavy syntetisk stil, og låta "Another World" som dere kan laste ned direkte fra siden deres her havnet øyeblikkelig på toppen av min All-Time-High-liste over den aller beste musikken jeg noensinne har hørt. Så håper jeg at denne sangen og denne musikkstilen kanskje passer for andre også og at de får seg en "Aha-opplevelse" slik jeg fikk. Andre svært gode sanger (mine favoritter) er blant andre "Guilty Gear / Momentary Life", "Stand Up Against Myself", "Explorer", "The Morning Grow" og spesielt "Tales of Phantasia / Fighting of the Spirit". Enjoy, gutter og jenter.

OT:

Etter å endelig ha fått kjøpt *host, host* hele Super Eurobeat-serien fra 001-163 har jeg nå totalt 28 gigabyte med Eurobeatmusikk! Noen bedre i Norge? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Øyvind, fan så tidlig du er oppe:D

Korrekt observert! Jeg har ingenting å gjøre om dagene og dermed flytende døgnrytme da min våkeperiode + min soveperiode vanligvis overstiger 24 timer per syklus. Akkurat idag var jeg oppe cirka 23:00, og forventer å legge meg mellom 16:00 (om 9 timer) og 03:00 (om 19 timer) alt ettersom om jeg blir å spille poker med kompisgjengen ikveld eller ikke.

Ontopic:

Hørte du noen av S.S.H.-sangene jeg linket til? De kan kanskje passe din smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt observert! Jeg har ingenting å gjøre om dagene og dermed flytende døgnrytme da min våkeperiode + min soveperiode vanligvis overstiger 24 timer per syklus. Akkurat idag var jeg oppe cirka 23:00, og forventer å legge meg mellom 16:00 (om 9 timer) og 03:00 (om 19 timer) alt ettersom om jeg blir å spille poker med kompisgjengen ikveld eller ikke.

Du er student altså :lol Velkommen i klubben:D

Dama står opp 0700 så jeg får heldigvis reddet dagen slik knock

Ontopic:

Hørte du noen av S.S.H.-sangene jeg linket til? De kan kanskje passe din smak.

Hosthark_Laster ned nå_Hosthark

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider