Gå til innhold

Favoritt "kjøre fort"-musikk?

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Korrekt observert! Jeg har ingenting å gjøre om dagene og dermed flytende døgnrytme da min våkeperiode + min soveperiode vanligvis overstiger 24 timer per syklus. Akkurat idag var jeg oppe cirka 23:00, og forventer å legge meg mellom 16:00 (om 9 timer) og 03:00 (om 19 timer) alt ettersom om jeg blir å spille poker med kompisgjengen ikveld eller ikke.

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har fucked up døgnrytme etter litt tids in-aktivitet. Har sliti litt de seneste dagene med å få døgnrytmen på plass igjen da, begynner å hjelpe... :D

Uansett, kjøre fort musikk... Vel, der er mye fint. Trance eller tung rock gjør susen, blir ihvertfall agressiv kjøring av det. Eller kanskje MC Hammer - Can't touch this. :D

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikek bil eller lappen men dette går i spillern når 1,2 05 racer poloen til bror passerer 100(mine cd'er)

Dr Dre - Still DRE

Notorious B.i.G - Juicy

Notorious BIG - Machine gun funk

2pac - I'm losin it

2pac - Troublesome 96

2pac - Open fire

2pac - How do u want it

2pac - Ready 4 whatever

2pac - Fake ass bitches

Marvin Gaye - Mercy me

Barry white - cant get enough of your love babe

Barry White - My everything

NWA - Fuck the police

NWA - Straight outta compton

Joe ft G unit - Ride with u

MC Breed - Ain't No Future In Your Frontin'

Rap med kjappe beats er earcandy kiddie

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump for S.S.H.! Jeg føler at dette er noe metal / OC-remix/ fanboys og -girls burde få med seg. Jeg får ennå frysninger på ryggen av de aktuelle sangene jeg anbefalte (ligger kun de fire i Winamp-playlista? Check!).

Var inne å sjekka de nå, må si det er fengende låter ja! Skal nok klare å ta av uforsvarlig mye i bil med disse i spilleren ja!

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du tipsa meg om den der på IRC for noen år siden! :) Når du hadde merca. Du brukte alltid å skru på Mean Machine før du tok en forbikjøring! :)

Disturbed er skummelt å kjøre bil til.. Det får deg skikkelig gira! :)

Ellers mistet jeg lappen når jeg hørte på Purple Rain av Prince. Synd at den kongesangen skal minne meg om det.. :)

Disturbed er konge å kjøre fort/drifte til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider