Gå til innhold

til dere som sier at polo er fin bil! hehe^^

Ranger emnet

volvo140lover

Anbefalte innlegg

så jeg bør føle meg spesiel siden jeg har en 1.6? whoohoo!

og til deg som kjører volvo:

Om det hadde snødd i helvete og jeg var mongolid, hadde jeg kanskje vurdert å kjøpt en Volvo, men bare fordi jeg hadde visst at bilen hadde kledd meg.

ELLER om jeg hadde gifta meg med dama, kjøpt meg labrador med gitter baki, kunne det ha skjedd at jeg kjøpte meg en v70 for barnas trygghet.

skjønner ikke at folk synest Volvo er pene. De er så jævla stygge! Har aldri i mitt liv sett en Volvo som er pen.

Det samme syns jeg om f.eks Mercedes, men slenger ikke ut all drit jeg syns om de! Noen liker de, noen ikke! Så enkelt er det! Må respektere folks meninger og smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg bør føle meg spesiel siden jeg har en 1.6? whoohoo!

og til deg som kjører volvo:

Om det hadde snødd i helvete og jeg var mongolid, hadde jeg kanskje vurdert å kjøpt en Volvo, men bare fordi jeg hadde visst at bilen hadde kledd meg.

ELLER om jeg hadde gifta meg med dama, kjøpt meg labrador med gitter baki, kunne det ha skjedd at jeg kjøpte meg en v70 for barnas trygghet.

skjønner ikke at folk synest Volvo er pene. De er så jævla stygge! Har aldri i mitt liv sett en Volvo som er pen.

jeg har aldri sett på en polo/golf som en fin bil? MØKKA BILER!! VOLVO 4 LIFE:volvopower: volvo er bare mann det

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bør stenges.

En sånn tråd gir ingen noe som helst, det blir bare en evig konfrontering.

Jupp.. En meningsløs tråd, kun for å frem en diskusjon av hvilken bil so suger eller ikke..

PS Volvo140lover: Ser at skiltene på Poloen er utenlands, men du kan faktisk få bot for å legge ut bildene uten samtykke fra eier;) Sensurer skiltene, eller slett tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme syns jeg om f.eks Mercedes, men slenger ikke ut all drit jeg syns om de! Noen liker de, noen ikke! Så enkelt er det! Må respektere folks meninger og smak!

Ja, det er en veldig viktig siste setning du har der, om at man må respektere folks meninger og smak. Det er derfor ikke lurt å legge inn en tråd på et spesifikt modellforum hvor man mobber selve modellen. Da må man regne med å få igjen med samme mynt, man må også tåle det. Nytter ikke å si at "Volvo er best" og "VW suger". For det første er det utrolig respektløst og umodent, for det andre burde man ha vett nok til å skjønne at det bare fører problemer med seg.

jeg har aldri sett på en polo/golf som en fin bil? MØKKA BILER!! VOLVO 4 LIFE:volvopower: volvo er bare mann det

Er alle Volvogutter slik, eller er det bare du som kunne trengt en liten chillpill? Du invaderer et forum, forklarer at Volkswagen er noe dritt, tvinger også Volvo på dem som ikke har noe mening om merket i det hele tatt og er generelt bare dust. GTFO..

Må forresten legge ved at jeg verken har noe imot Volkswagen eller Volvo, tvert imot, mange av modellene er faktisk gode utgangspunkt. Det er som oftest ikke bilene det er noe i veien med, men eierne.

Hvor gammel er du forresten?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår