Gå til innhold

til dere som sier at polo er fin bil! hehe^^

Ranger emnet

volvo140lover

Anbefalte innlegg

Ja ikke alle biler kan være like fin som volvo..

maroon.maine.jpg

dette er en volvo 242 å den er faen ikke det letteste å få tak i.. hva sier du? 1.1 liter polo disel(er jo 1 liter i nesten alle polo/golf) eller en b230fk motor fra volvo?? å volvo er en kul og morsom bil! golf har aldri vært det! ikke polo heller!:angry: :ex_machin

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en volvo 242 å den er faen ikke det letteste å få tak i.. hva sier du? 1.1 liter polo disel(er jo 1 liter i nesten alle polo/golf) eller en b230fk motor fra volvo?? å volvo er en kul og morsom bil! golf har aldri vært det! ikke polo heller!:angry: :ex_machin

Hva regner du med å få igjen når du poster Poloen tre forskjellige steder a?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fakta feil fra din side. Polo er aldri levert med 1,1L diesel, kun 1,3 i Polo II og 1,4L i en sånn som på bildet. Polo diesel har feks større bolt i lille enden enn noen Volvo, ganske skuddsikker med andre ord.

De fleste Poloer her i landet er levert med 1,3L, det gjelder fra ca 85 og opp.

Sett senkesett på en 240 2,1/2,3L uten overlading og senkesett på en Polo 1,3 og holde begge bilene orginale. Noen runder rundt Rudskogen da og Volvoen er bak........

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg bør føle meg spesiel siden jeg har en 1.6? whoohoo!

og til deg som kjører volvo:

Om det hadde snødd i helvete og jeg var mongolid, hadde jeg kanskje vurdert å kjøpt en Volvo, men bare fordi jeg hadde visst at bilen hadde kledd meg.

ELLER om jeg hadde gifta meg med dama, kjøpt meg labrador med gitter baki, kunne det ha skjedd at jeg kjøpte meg en v70 for barnas trygghet.

skjønner ikke at folk synest Volvo er pene. De er så jævla stygge! Har aldri i mitt liv sett en Volvo som er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår