Gå til innhold

Hvilken patent på turbo er dette?

Ranger emnet


Ekren Performance

Anbefalte innlegg

"Sugeturbo"... turboen suger igjennom en gasser. Problemer er f.eks. at ved baktenning skjer det ting,siden hele plenumet,innsugsrør og turboen er pakka med ferdig mixa gass...og med en gasser stor nok for effekt blir tomgangen og lavhastighetsegenskapene "noe" tvilsomme.. IC kan ikke brukes,etc... Greit funksjonabel metode,men utdatert per i dag... :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår